Monday, 19 March 2012

HaPpy TahAP GaBan

assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..

eceh. poyo lak aku.. wah dah lama gak aku biarkan blog aku nie sepi tanpa khabar kan?? ha!! kirg mesti rindukan kat aku?? kan?? kan?? malu la tu nak ngaku.. ta pe la simpan malu korg tue .. bnyk juga aku nak cter.. btw bkn sekrg la.. ni pon aku curik2 jap je waktu tgh wat ASSINGMENT.. ha aku ulang curi tulang waktu tgh wat ASSINGMENT.. ngee~ ~ aku ada bnyk kisah nk cter sebenarnya.. suka duka, tawa ria, n mcm2 lg la.. kehidupan aku sekrg mestilah ada naik turunnya.. nanti ada masa aku post.. yg penting segala masalah AKU N DYE da hampir settle.. klu ta de aral melintang.. insyaALLAH cuti nnt terikatlah hubungan antara kami..

aku cinta kamu seadanya..
terima kasih kerana menghargai aku sebagai seorang gadis..
andai kau menyayangi aku..
ikatlah aku sebagai seorang yang sah dimiliki kamu sepenuhnya..
yang halal untuk kamu sentuh..
cinta antara kita bukan satu permainan suka2..
aku sayang kamu.. :)