Wednesday, 30 November 2011

Segalanya Terubat!!

Assalamualaikum..

Akhirnya segalanya terlerai jg mlm td.. segala sakit hati yg aku rasa dah terluah.. akhirnya aku berterus trg dgn dye pe yg aku rasa.. n dye dah wat keptsn utk memilih aku n jga aku.. Segla persoalan di minda mengenai perkara yg dye buat dah de jwpnnya.. aku igt dye nak blk rpenya dye nk plgkn brg n sje nk mengacau.. n then semlm dye dah janji tak kan ulg perkra yg sma n takkn wat aku sakit hati.. aku bkn gurlz yg mdah berdiam diri.. klu kau buat lg jgn tny la ku cntct blk EX2 aku blk mcm yg kau buat.. n jgn tny la pas nie npe aku ta jga hati kau..  okey ye CUYUNX??

aku jga nak minta maaf sbb tduh kau bkn2.. bkn ape org tgh marah n skt hati pepon tak fkir.. n dye pandai jga memujuk.. hehe.. n say sorry jga kat dye sbb aku dah buang pic ex dye tue.. ngee~~ jelez la yunx.. mcm yg dye wat la.. pic2 ex aku dye padam je an tp disbbkn dye ta simpan dlm fon jd tmpt mna yg aku nmpk aku buang la.. hehehe..

so everythng dah setel.. klu dye wat lg pas nie.. tiada maaf bgmu.. to that gurlz.. aku tau kau dah bahgia dgn boyz kau skunx.. kteorg pon dah bahgia bersama.. jd kau tak payah la nak cri pnca ape2 lg.. kisah korg dah berllu yg tggl hny kenangan k.. aku hope dgn rela la kau lepaskan dye kat aku.. aku akan jaga dye sebaik mungkin n aku akan hargai dye mcm aku hargai diri aku.. okey?? doakanlah kebahgiaan kami k.. itu pilihan dye.. hati n perasaan tak boleh dipaksa.. aku sayang dye lebih dr kau syg dye sbb aku hargai diri dye yg menyayangi aku..

--->thanx to my lover.. kau dah buka pintu hati aku utk mencintai kau.. kau dah tumbuhkn kembli perasaan yg tah mati sethn yg dulu.. thanx a lot.. 

--->aku nak say thanx jga to my BFF sbb bg advice n always support aku.. klu ta de korg mgkn aku jatuh kebwh n tak kan bgn utk kembli ceria.. klu ta de korg mgkn aku mati dgn perasaan aku n mgkn aku akan cpat mengalah..

--->to my bestie abdul rahman fakhri.. thanx sbb awk slalu advice cy n ade utk sy ble wktu sy sedih.. wlupn stu ketika dlu sy berubah dgn tetbe tp kau tak pernah amik hati.. aku seronok dpt knal kau.. thanx a lot k..

Tuesday, 29 November 2011

MIss Kecewa


Assalamualaikum..

Aku terkilan cgt!! terkilan dgn ape yg berlaku.. nape kau slalu wat sesuatu tanpa berfikir!! pnat aku tggung semuanya.. dr stu hal ke stu hal!! klu kau syg kat dye npe kau perlu minta aku syg n cinta kau?? npe kau perlu berjnj dgn aku?? ble aku mla percya dgn kau, kau buat haL!! ble aku mula setia dkat kau, kau bikin masalah!! 
kau syg dye lg ke?? kau nak kat dye kembali?
k aku boleh lpaskan kau klu itu yg kau nak!! tp knpe tak dr mula kau plih mcm tue?? knpe kau minta aku syg n cinta kau?? npe kau sggup tggu aku cinta kau seblm nie?? knpa ble aku dah syg, cinta n trima kau, nie yg kau buat??
pe yg kau wat semlm, menmbhkn masalah tau tak!! npe kau tak fikir dlu?? knpe seblm nie kau ta nak caring kat dye n amik thu pasal dye?? npe kau boleh tggl n biarkan dye?? kau tau tak pe yg kau wat semlm wat org kta ttg kte.. nie kau bca la pe yg deorg kta k.
kami 1 umh trtanya2 npe yea..ex-boyfrend Milo Ais Milo dtg umh tdi rsa pelik plak dgn menaiki mtor tanpa sebrang brkta2...mcm org bdoh je.
kau dah biarkan dye smpi dye dah jmpa CINTA bru dlm hidup dye tetbe kau muncul blk.. what happen?? kau tau tak yg  GF kau dah bahgia dgn insan yg bru dlm eydup dye.. kau nak bukti mcm mne lg?? trg2 statement kat fb dye tue dah terbukti.. kau je yg ta tahu!! 
nie aku copy kn utk kau stu2 status nye k..
mood hppy and letih coz bru blik dri jalan2 dan dye and Natasya Tasya and boy dye..thanz bnyk2 wat si dye kerana hppykn kita..sayang awk ketat..
hrmm..cedihnye ucuk nk blik umh dah..tngl yunk seorg2 kt cni...to tkpe la sbr jela ahad ni jmpe blik..dok kt umh cna tkmau nkal2 tau cyg dye ketat2...
pg tdy sidye berangkat prgi mninggal kn daku di cngt lada..cdih cngt2 yunk doakn ucuk tk nkal2 kt cna cpt2 pulang ye kte wndu dye cngt......wlaupon 5 hry je.hrmmmmmm mood cdih.
now kau nak percaya or tak terserah. aku dah letih tau tak.. kau dah wat aku kembli ke sikap aku yg dlu.. kau tamak!! kau tak boleh nak wat pilihan!! mlm nie sgla2nya akn terlerai!! aku akn pastikan kau wat pilihan kau!! aku tak kan diam n trus diam.. ckup aku tggung sgla yg org kta.. sbb aku fkir perasaan kau, keadaan kau jd aku diam.. tp ni blsn kau.. ni yg kau wat.. kau tak pernah nak hargaikn.. aku diamkan selma nie pe yg kau wat kat aku, aku terluka ke, kecewa ke, terkilan ke aku tak pernah nak luah kat kau sbb aku tak nak tmbh mslh kau.. tp pe yg kau wat nie btl2 wat aku rasa aku brg mainan tau tak..
klu tetbe sikap aku berubah, aku minta maaf k.. aku tak kn jd wawa yg lembut lg.. aku tak nak sejrh lama berulg lgi.. kau dah wat aku terluka.. terima kasih kerana membiarkan aku kembali kecewa..

Monday, 21 November 2011

Gurlz Buntu!! HeLP me plz!!

Assalamualaikum..

firstly kpda yg baca aku minta cgt2 pandangan korg ape yg perlu aku wat?? seperti yg korg tau kisah aku kisah CINTA 3 SEGI.. so!! ape yg aku buntu skung org yg ta thu cerita blame aku.. aku tak salah dlm hal nie!! tahu tak aku tak salah.. aku mangsa kpda ksih sahabat yg bertukar CINTA.. secondly seperti yg korg thu aku knal an guyz tue dgn cra yg cgt berbeza dr yg lain!! n mcm2 jd sepanjang kami knal hanya sebgi kawan!! kami bergaduh yg septtnya tak mungkin boleh berbaik tp pe yg jdi takdir n jdoh menentukan kami berkwn kembali.. korg thu tak DYE yang minta aku syg dye n cuba utk MENCINTAI dye.. aku cuba elak, tepis ats sbb dye dah de GURLZ.. tp sejauh mna aku lari, sedalam mna aku sembunyi.. perasaan CHENTA & SAYANG yg dtg tak boleh dielak.. aku jatuh, kalah dgn HATI aku yg terus terpikat dgn sikap tdk putus asa, caring, selalu wat aku gelak n lupa pda kisah lama dr hari ke hari dye cube memikat HATI aku dgn pe cre seklipon.. tp aku ttap an pendrian aku.. aku tipu diri aku sbb aku ta nak jd penghancur hubungan org,.. tp semkin aku cuba jauhkn dri semkin tue dye rapat an aku sehingga hri2 dye kata dye tggu pintu hati aku terbuka tok CINTA dye.. aku buntu.. aku dah CINTA dye tp dye hak org pe yg perlu aku wat.. n dlm msa yg sma aku di BLAME oleh GF n GENG2 GF dye.. ble aku ckp tak deorg trus push aku.. trus dsak aku.. hari2 deorg kta aku ade hub ngan dye sdgkn hakikatnya tak de.. smpi tahap kesbrn aku menipis n aku menangis dpan dye n secra tibe2 aku menangis bile di tduh mcm tue.. dye MINTA MAAF n bg TAHU aku dye ttap kat SISI aku.. smapai lah aku dah btul2 yakin an dye n dah bosan ble ditduh tanpa aku lakukan akhirnya sekli lg dye minta KAPLE ngan aku n aku TRIMA utk KALI ini sbb aku tahu dye tak bahagia dgn hub dye skang.. dye LEMAS dgn sikap kwn2 GF dye.. bkn sbb GF dye tp KWN2 yg mengapi2kan keadaan sehingga GF dye pon termkn.. tp skang semua dah berlaku.. terlajak perahu boleh diundur telajak bicara n perbuatan tak sape thu kasimpulannya.. jd skunx aku DAH SERAHKAN CINTA & KASIH SAYANG AKU KAT DYE.. tp GF dye suh aku lepaskan DYE sbb aku dah rampas KEBAHGIAN deorg.. perlu ke aku wat mcm tue sdgkn aku tahu DYE tak MCG n JUMPA lgsg GURLZ tue.. PERLU ke aku lukakn n kecewakn diri aku lg?? bila aku tny DYE.. DYE kta if AKU TERMAKANNGAN SUME TUE N TGGALKAN DYE.. DYE AKAN PERGI JAUH DARI CNIE.. now ape perlu aku wat sbb GURLZ tue snior aku.. n pnah jd roommate aku n sahabat2 aku stu ketika dulu.. GURLZ tue jga rapat dgn KAWAN aku SHIMA.. so!! aku ta nak la nnt aku gaduh an SHIMA atau dye dipersalahakn.. TOLONG aku!!
`

Sunday, 20 November 2011

Miss Sume!!

Assalamualaikum..

Post aku kali nie aku nak bg tahu yg aku RINDU kat FAMILY aku.. SAHABAT2 aku.. n DAK2 KELAS AKU.. org sume dah cuti tp aku?? cbuk dgn hal kolej lg.. tp lpas 9/12/11 aku free dr sebrg aktiviti n akn meluangkan sepenuh masa kat rumah di SERI ISKANDAR..

by the way.. sebenarnya aku nak gy tahu aku rindu kat SYIMA, SITI n ATY.. nak tak nak korg kne thu sbb aku nak citer hehehe.. padan la muka.. sbbnya aku at umah sewa kan., so aku slalu terigt org yg rjin gerakkan aku.. time kte masak.. time kite basuh baju.. kemas rumah.. selalu sama2 skung aku sowg2 jerkk.. pdan muka kau wawa igt de org nak simpati.. puek..:P bile aku gy kdai an aku terigt cima yg suka makan ais krim, aty yg suka beli air coke and siti dah tentulah toppnya.. so!! aku nak bg tau aku rindu sume tue.. cpat lah masa berlalu.. nak jumpa kawan2 kesyangan aku.. tp yg wat aku terasa cgt dah ta de org yg nak epykn aku, wat aku glak ary2 bile aku sedih.. dah tak de org yg wat aku ley lpe prob aku n ta de lg yg nak support anything n beri aku semangat.. i MISS that..

insan sepi.. ZAIDATUL AZWA ZULKIFLI..

HoLidays 3D 2N

Assalamualaikum..
Hye alls.. lama la tak post!! bzy la.. nie bru jerk blk dr TRIP KL, MELAKA & PUTRAJAYA.. sebnrnya bkn psl trip nie yg aku nak crita.. aku nak story ttg HOLIDAY aku ngan DYE..
11, 12 & 13 /11/2011 HOLIDAY at PULAU PANGKOR..
11  NOVEMBER 2011
huhu.. cgt menyeronokkan. percutian yg tak sgt hebat.. seblm pegi kteorg bergaduh disbbkn hal bodoh2.. so kteorg bertolak jam 1.30 ptg dr CANGKAT LADA.. yg hantar time tu Abg kpd ZAM.. hahaha..  kteorg sampai kat lumut jam 2.15 mcm tue.. pas tue trus nek ferri.. tp an kteorg msih tak bertegur.. time tue aku rasa menyesal gler pegi.. perasaan aku time tue rsa on the spot na blk au.. bygkan la tak berckp septh pe pon gara2 aku mcg sy an awk ngan org lain, pda hal org tue dye siap pnah ckp.. aku tau salah aku tp aku tak berni tgur kes dye tengking aku sekli ary tue.. tue pon sbb salah aku jga.. heheh jahat an aku nie.. suka wat dye marah, tp HAKIKAT AKU SAYANG KAU SORANG.. sampai la di PULAU PANGKOR.. kteorg trus shoot nek teksi gy T.NIPAH.. dye dok depan aku dok blkg.. msih dlm keadaan yg sam sehingga kmi CHECK IN.. kteorg dah mmg book 2 blik jd bergduh sampai sudah masuk blik.. aku dgn pantas gy on9 sbb dah bosan cgt tetbe dye dtg ketuk pintu n tgk aku ngah on9 myb lg wat dye hilang mood.. hahaha tp dye ajk aku gy mam.. aku pon siap2 tok pgi mam.. disbbkn aku mogok dgn keadaan mcm tue aku pon protes ta nak makan wlupon hakikat aku lapar.. disbbkn itu dye makan pon ckit.. kteorg blik ke resort.. n aku mula mcg dye gy tau aku sedih sgn keadaan nie.. lalu dye dtg mengetuk pintu n ajk aku jln2.. cehh jiwang la plak. hari semkin glap sgala rasa dah terluah.. kami kembali pulang ke resort.. bersih2kan diri n siap tok gy makan malam.. dlm pkul 8.30 p.m dye dtg keblk aku tuk jemput aku gy makan.. so romantik wei..kteorg berjln mencri kdai makan.. n sggh di stu kdai nie.. makanan de nampak sdap n menarik..
MENU KAMI : nasi putih 2x, kailan greng ikan masin, telur dadar, tom yam, sotong bakar n air laici n susu laici.. sumenya RM28.30..
sgt berbaloi sbb mknn dye sdap wok.. tmbh plak kami makan diiringi muzik dr buskers sna.. lgu dye berkaitan berapa dalam dye cinta sya.. mmg romantik.. lepas tue kteorg gy tgk remaja wat show main api.. dlm pkul 12 kmi bilk tok rehat n tdor..

12 NOVEMBER 2011

Tpat jam 8 aku bgn n gy beli sarapan .. n hantar kat blik dye smbil remind kat dye aktvti hari ni.. nmun cuaca agk krg elok... tpat jam 10 kami bersiap2 utk ketepi panati bermain air.. hari pon dah kembali cerah.. kteorg gy nek bot pusing area PULAU GIAM n bermandi manda di PULAU GIAM.. best cgt..


hehehe.. lpas beberapa jam kami at pulau giam kmi kembli plang kepantai tluk nipah n bermandi manda di situ.. dlm pkul 3 ptang kmi blk ke blik tok bersiap2 pusing area pulau pangkor.. seblm tue kmi gy mkan dlu 
menu : laksa & mee rebus + sirap limau & laici.. pe yg menmbh kehairanan aku dye bley plak trima aku makn laksa.. ble tny tok yg tersyg.. lpas tue kmi memulakan perjlnn dgn menaiki motosikal ke KOTA BELANDA..

hehehehe.. 

lpas tue kami truskan ke TOKONG FU LING KONG.. 

waktu nie kteorg sggup gy cri roti semat2 nak bg ikan2 nie makan.. 
ade ikan besar at cnie ikan ARAPAIMA GIGAS

asyik dan ralit tgk2 jam dah kul 6.55p.m kami pon bergerak pulang.. time tue aku bawa dye gy pusing pulau.. dye kta kengn pling best.. seblm ny dye ta pnah jln2 mcm nie kat pangkor.. sampai kat resort blk ke blik msing2 tok siap gy mkn malam.. tpat kol 9 kmi pon kuar.. mcm biasa la dye jemput aku kat bilik la.. hehe .. kmi makan kat tmpt semlm jg cma menu yg berbeza.. hari tue org agak ramai jd terpksa la kmi menggu.. sementara menggu kmi gy ke kiosk2 yg ade di tepi2 jln.. aku agak tertarik dgn rantai yg berbuah love.. ditgh2 rnti tue ley ukir nama.. kami pon bli 2 rantai n tlis nama wawa & yan.. :) kembli ke dai makan.. utk makan perut dah cgt2 lapar...
MENU KAMI : nasi putih 2x, kailan greng ikan masin, tom yam, sotong goreng telur n ikan bakar + air laici n susu laici.. sumenya RM50.00..
     nie la menu kami.. nyum nyum.. 




mlm nie pon kami makan diiringi lagu jga lagu CINTA PANTAI TELUK NIPAH.. aku an dye heppy cgt aku nmpk kegembiraan kat muka dye.. time org tue nyanyi de part2 dye menympuk n pandang aku.. pergh malu kut time tue tp dlm hati aku berbunga riang.. rindu saat tue.. selpas makan aktvti mlm tue kmi gy duk tepi laut tgk kerenah org2 kat citu sambil melyn perasaan masing2.. happy cgt time tue.. dlm pkul 12.30 kmi blik ke resort..

13 NOVEMBER 2011

pg2 lg dye dah bgun n ntar sarapan pagi.. ary nie dye wat mcm mne yg aku wat.. aku nak bg tahu yang AKU GEMBIRA SANGAT2.. lpas makan kmi bersiap2 tok mandi laut.. hari nie kami check out jd kne cpat la. aktiviti ry ny kami berkayak.. mmg best la.. dah la lawak ngan sikap dye mmg gelak tak henti2 la.. 1 jam kmi berkayak kmi pon kembli bermain air.. seronok ngan dye.. suka wat aku gelak.. after that kmi blik n siap2 tok check out.. lpas check out kmi gy makan n pusing2 area TELUK NIPAH.. bkn pe moto di sewa tok sehari jd rugi la plak lau blk awl.. kmi gy pusing2 n lepak kat kwsn TOKONG HUJUNG..

DYE HAK SAYA< SAYA HAK DYE

lpas melepak at ctue kami ke BELANTARA CAMP.. lepak kat buai.. dlm pkul 4.00 ptg kmi bergerak blik ke jeti PULAU PANGKOR.. kami sampai di lumut pda jam 4.25 p.m n pusing2 kat sna sambil menggu kwn dye amik.. berakhir lah percutian kami pada jam 10.00 mlm.. :) sesuatu kenangan yg xkan pnah aku lupakan sampai bila.. AKU SAYANG KAU SEADANYA..

Monday, 14 November 2011

saya sayang awak..

assalamualaikum..

pejam celik pejam celik.. dah 1 bln 1 hari aku KAPLE an dye.. dye dah bnyk ubah aku.. n aku pon dah bnyk berubah.. perangai egois aku dah tak de sbb dye.. post aq kli nie ttg syg.. klu la dye tau perasaan aku skunx.. klu la dye thu pe yg aku rasa skunx.. kle la dye tau ape yg de dlm aty aku nie.. n klu la dye tau aku.....
korg tau tak aku dah tak mcm dulu.. aku dah pandai jelez skat dye.. aku dah pandai jujur evrything dgn dye.. aku dah mula pandai dgr ckp dye.. aku tak lg egois!! aku tak lg degil!! aku tak lg suke melawan!! n yg pling penting aku tak lg jd org yg tak amik kisah ttg kekasih hati!! ZAIDATUL AZWA yg skunx bnyk perbezaa dgn ZAIDATUL AZWA yg dulu.. sume sbb dye.. klu la dye tau nie sume kan bgus!! akulah org paling epy..
ape ada dlm hati aku?? klu korg nak tau dlm hati aku ada dye!! dulu aku tenteng utk cinta dye.. aku penah ckp at dye aku ssh utk jtuh cinta n aku tepis segala yg dye kata.. tp skang tak lg!! AKU INGIN KAN DYE JADI HAK AKU!! aku dah pandai jelez sbb aku dah CINTA dye.. Dye berjaya wak aku syg n jatuh cinta.. tahu tak AKU DAH SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU.. tahu x KAU DAH BUAT AKU LUPA KISAH LAMA!! tahu x AKU TAK SANGGUP NAK BERJAUHAN DGN KAU!! tahu x AKU TAKKAN LEPASKAN KAU.. tahu x AKU BOLEH TERIMA KAU SEADANYA.. tahu x AKU BAHGIA DGN KAU n tahu x YG AKU AKAN PERTAHANKAN HAK AKU..
itu yg aku rasa tp berbeza dgn apa yg aku inginkan.. aku tak nak minta harta.. aku cuma nak KASIH SAYANG YANG IKHLAS DARI KAU!! aku nak HIDUP BAHGIA DGN KAU!! aku nak CINTA KAU HNY UTK AKU!! aku nak PERHATIAN KAU!! aku nak KAU TERUS BERADA DI SISI AKU.. aku nak BAWA KAU PERGI DARI CNIE.. aku nak KAU TAHU AKU SEDIA UTK KAU..
aku SAYANG kau mcm NYAWA aku.. kau buat aku lupa kau hak org!! kau buat aku lupa kenangan dulu.. kau ciptakan kenangan yang indah utk aku terus menyayangi kau.. kau dah buat aku dyg kau tp aku minta kau tak lukakan hati aku.. aku tkt kau kecewakan aku lg.. aku cuma nak kau tahu AKU SAYANG KAU MCM NYAWA AKU.. AKU PERLUKAN KAU MCM DIRI AKU PERLUKAN JANTUNG.. klu kau tak de MATI segala SENYUMAN.. MUSNAH segala SENYUMAN..

klu kau tahu apa dalam hati aku.. aku mohon kau jaga hati aku.. klu tak knape kau pilih utk wat aku syg n jtuh cinta dgn kau.. aku harap kau tak kecewakan aku terutama FAMILY aku yg kau dah pun buat mereka syg n trima kau.. aku harap kau buat pilihan yg tepat klu tak knpe kau perlu tmbh duka n lara kat hati aku.. aku cuma ingin kau tahu AKU SAYANG KAU SEDALAM_DALAM HATI AKU.. meskipun kau bukn cinta pertama aku tp kau CINTA TERAKHIR AKU..
 jgn tgglkan kau.. jgn hapuskan kakuatan cinta aku.. sygilah n hargailah pe yg kau ingin dulu setelah aku memberi.. yg berlalu biarka berllu.. mgkn tiada jdoh antara kamu.. mungkin ada hikmah disebalik yg berlaku klu tdak kte tdak dipertemukan n tidak dijodohkan kembali setelah apa yg berlaku dlm hubungan kte dulu.. fikirlah.. kdg2 ble dilihat betul org kata CINTA akan dtgtak kre umo, pngkt n status.. that all.. 

                   SAYANG AWAK MOHD AFFINDI.. CHENTA AWAK MOHD AFFINDI.. 

Sunday, 6 November 2011

dye hak aku..

assalamualaikum..

hyue alls.. lama ta post an.. bkn pe bzy ckit la skang nie.. now sy nak gy tau yg dye dah jdi hak sy!! wlupun dye n awek dye msih ta de kta potus tp sy nmpk skung dye an awek dye dah NOTHING.. tp sy still agak kecewa sbb deorg msih ta de kta putus!! n utk pengetahuan lkorg rupenya awek dye pun da dew bf bru sih! terkejut an?? jd aku hope la klu gurlz tue dapat baca lepaskan la YAN a.k.a Zarul tue utk aku.. aku akan jaga dye sebek mungkin sbb aty aku dah syg dye.. aku ikhlas utk menyayangi n mencintai dye mcm mne dye syg n cinta aku.. aku bkn minta sume nie jd tp cinta dan kasih syg tak boleh dipaksa.. aku ingin dye jadi hak aku!! aku tak nak berkongsi!! aku boleh trima tp satu ketika dul;u.. aku tak sggup tgk n dgr lg ttg dye n ku!! aku tak sggup biarkan sejarah lama berulang..

aku cinta dia.. aku sayang dia MOHD AFFINDI.. aku ingin kau jd hak aku seorg.. tak sggup utk aku berkongsi kasih sekali lagi..