Tuesday, 29 November 2011

MIss Kecewa


Assalamualaikum..

Aku terkilan cgt!! terkilan dgn ape yg berlaku.. nape kau slalu wat sesuatu tanpa berfikir!! pnat aku tggung semuanya.. dr stu hal ke stu hal!! klu kau syg kat dye npe kau perlu minta aku syg n cinta kau?? npe kau perlu berjnj dgn aku?? ble aku mla percya dgn kau, kau buat haL!! ble aku mula setia dkat kau, kau bikin masalah!! 
kau syg dye lg ke?? kau nak kat dye kembali?
k aku boleh lpaskan kau klu itu yg kau nak!! tp knpe tak dr mula kau plih mcm tue?? knpe kau minta aku syg n cinta kau?? npe kau sggup tggu aku cinta kau seblm nie?? knpa ble aku dah syg, cinta n trima kau, nie yg kau buat??
pe yg kau wat semlm, menmbhkn masalah tau tak!! npe kau tak fikir dlu?? knpe seblm nie kau ta nak caring kat dye n amik thu pasal dye?? npe kau boleh tggl n biarkan dye?? kau tau tak pe yg kau wat semlm wat org kta ttg kte.. nie kau bca la pe yg deorg kta k.
kami 1 umh trtanya2 npe yea..ex-boyfrend Milo Ais Milo dtg umh tdi rsa pelik plak dgn menaiki mtor tanpa sebrang brkta2...mcm org bdoh je.
kau dah biarkan dye smpi dye dah jmpa CINTA bru dlm hidup dye tetbe kau muncul blk.. what happen?? kau tau tak yg  GF kau dah bahgia dgn insan yg bru dlm eydup dye.. kau nak bukti mcm mne lg?? trg2 statement kat fb dye tue dah terbukti.. kau je yg ta tahu!! 
nie aku copy kn utk kau stu2 status nye k..
mood hppy and letih coz bru blik dri jalan2 dan dye and Natasya Tasya and boy dye..thanz bnyk2 wat si dye kerana hppykn kita..sayang awk ketat..
hrmm..cedihnye ucuk nk blik umh dah..tngl yunk seorg2 kt cni...to tkpe la sbr jela ahad ni jmpe blik..dok kt umh cna tkmau nkal2 tau cyg dye ketat2...
pg tdy sidye berangkat prgi mninggal kn daku di cngt lada..cdih cngt2 yunk doakn ucuk tk nkal2 kt cna cpt2 pulang ye kte wndu dye cngt......wlaupon 5 hry je.hrmmmmmm mood cdih.
now kau nak percaya or tak terserah. aku dah letih tau tak.. kau dah wat aku kembli ke sikap aku yg dlu.. kau tamak!! kau tak boleh nak wat pilihan!! mlm nie sgla2nya akn terlerai!! aku akn pastikan kau wat pilihan kau!! aku tak kan diam n trus diam.. ckup aku tggung sgla yg org kta.. sbb aku fkir perasaan kau, keadaan kau jd aku diam.. tp ni blsn kau.. ni yg kau wat.. kau tak pernah nak hargaikn.. aku diamkan selma nie pe yg kau wat kat aku, aku terluka ke, kecewa ke, terkilan ke aku tak pernah nak luah kat kau sbb aku tak nak tmbh mslh kau.. tp pe yg kau wat nie btl2 wat aku rasa aku brg mainan tau tak..
klu tetbe sikap aku berubah, aku minta maaf k.. aku tak kn jd wawa yg lembut lg.. aku tak nak sejrh lama berulg lgi.. kau dah wat aku terluka.. terima kasih kerana membiarkan aku kembali kecewa..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat