Monday, 14 November 2011

saya sayang awak..

assalamualaikum..

pejam celik pejam celik.. dah 1 bln 1 hari aku KAPLE an dye.. dye dah bnyk ubah aku.. n aku pon dah bnyk berubah.. perangai egois aku dah tak de sbb dye.. post aq kli nie ttg syg.. klu la dye tau perasaan aku skunx.. klu la dye thu pe yg aku rasa skunx.. kle la dye tau ape yg de dlm aty aku nie.. n klu la dye tau aku.....
korg tau tak aku dah tak mcm dulu.. aku dah pandai jelez skat dye.. aku dah pandai jujur evrything dgn dye.. aku dah mula pandai dgr ckp dye.. aku tak lg egois!! aku tak lg degil!! aku tak lg suke melawan!! n yg pling penting aku tak lg jd org yg tak amik kisah ttg kekasih hati!! ZAIDATUL AZWA yg skunx bnyk perbezaa dgn ZAIDATUL AZWA yg dulu.. sume sbb dye.. klu la dye tau nie sume kan bgus!! akulah org paling epy..
ape ada dlm hati aku?? klu korg nak tau dlm hati aku ada dye!! dulu aku tenteng utk cinta dye.. aku penah ckp at dye aku ssh utk jtuh cinta n aku tepis segala yg dye kata.. tp skang tak lg!! AKU INGIN KAN DYE JADI HAK AKU!! aku dah pandai jelez sbb aku dah CINTA dye.. Dye berjaya wak aku syg n jatuh cinta.. tahu tak AKU DAH SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU.. tahu x KAU DAH BUAT AKU LUPA KISAH LAMA!! tahu x AKU TAK SANGGUP NAK BERJAUHAN DGN KAU!! tahu x AKU TAKKAN LEPASKAN KAU.. tahu x AKU BOLEH TERIMA KAU SEADANYA.. tahu x AKU BAHGIA DGN KAU n tahu x YG AKU AKAN PERTAHANKAN HAK AKU..
itu yg aku rasa tp berbeza dgn apa yg aku inginkan.. aku tak nak minta harta.. aku cuma nak KASIH SAYANG YANG IKHLAS DARI KAU!! aku nak HIDUP BAHGIA DGN KAU!! aku nak CINTA KAU HNY UTK AKU!! aku nak PERHATIAN KAU!! aku nak KAU TERUS BERADA DI SISI AKU.. aku nak BAWA KAU PERGI DARI CNIE.. aku nak KAU TAHU AKU SEDIA UTK KAU..
aku SAYANG kau mcm NYAWA aku.. kau buat aku lupa kau hak org!! kau buat aku lupa kenangan dulu.. kau ciptakan kenangan yang indah utk aku terus menyayangi kau.. kau dah buat aku dyg kau tp aku minta kau tak lukakan hati aku.. aku tkt kau kecewakan aku lg.. aku cuma nak kau tahu AKU SAYANG KAU MCM NYAWA AKU.. AKU PERLUKAN KAU MCM DIRI AKU PERLUKAN JANTUNG.. klu kau tak de MATI segala SENYUMAN.. MUSNAH segala SENYUMAN..

klu kau tahu apa dalam hati aku.. aku mohon kau jaga hati aku.. klu tak knape kau pilih utk wat aku syg n jtuh cinta dgn kau.. aku harap kau tak kecewakan aku terutama FAMILY aku yg kau dah pun buat mereka syg n trima kau.. aku harap kau buat pilihan yg tepat klu tak knpe kau perlu tmbh duka n lara kat hati aku.. aku cuma ingin kau tahu AKU SAYANG KAU SEDALAM_DALAM HATI AKU.. meskipun kau bukn cinta pertama aku tp kau CINTA TERAKHIR AKU..
 jgn tgglkan kau.. jgn hapuskan kakuatan cinta aku.. sygilah n hargailah pe yg kau ingin dulu setelah aku memberi.. yg berlalu biarka berllu.. mgkn tiada jdoh antara kamu.. mungkin ada hikmah disebalik yg berlaku klu tdak kte tdak dipertemukan n tidak dijodohkan kembali setelah apa yg berlaku dlm hubungan kte dulu.. fikirlah.. kdg2 ble dilihat betul org kata CINTA akan dtgtak kre umo, pngkt n status.. that all.. 

                   SAYANG AWAK MOHD AFFINDI.. CHENTA AWAK MOHD AFFINDI.. 

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat