Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 30 November 2011

Segalanya Terubat!!

Assalamualaikum..

Akhirnya segalanya terlerai jg mlm td.. segala sakit hati yg aku rasa dah terluah.. akhirnya aku berterus trg dgn dye pe yg aku rasa.. n dye dah wat keptsn utk memilih aku n jga aku.. Segla persoalan di minda mengenai perkara yg dye buat dah de jwpnnya.. aku igt dye nak blk rpenya dye nk plgkn brg n sje nk mengacau.. n then semlm dye dah janji tak kan ulg perkra yg sma n takkn wat aku sakit hati.. aku bkn gurlz yg mdah berdiam diri.. klu kau buat lg jgn tny la ku cntct blk EX2 aku blk mcm yg kau buat.. n jgn tny la pas nie npe aku ta jga hati kau..  okey ye CUYUNX??

aku jga nak minta maaf sbb tduh kau bkn2.. bkn ape org tgh marah n skt hati pepon tak fkir.. n dye pandai jga memujuk.. hehe.. n say sorry jga kat dye sbb aku dah buang pic ex dye tue.. ngee~~ jelez la yunx.. mcm yg dye wat la.. pic2 ex aku dye padam je an tp disbbkn dye ta simpan dlm fon jd tmpt mna yg aku nmpk aku buang la.. hehehe..

so everythng dah setel.. klu dye wat lg pas nie.. tiada maaf bgmu.. to that gurlz.. aku tau kau dah bahgia dgn boyz kau skunx.. kteorg pon dah bahgia bersama.. jd kau tak payah la nak cri pnca ape2 lg.. kisah korg dah berllu yg tggl hny kenangan k.. aku hope dgn rela la kau lepaskan dye kat aku.. aku akan jaga dye sebaik mungkin n aku akan hargai dye mcm aku hargai diri aku.. okey?? doakanlah kebahgiaan kami k.. itu pilihan dye.. hati n perasaan tak boleh dipaksa.. aku sayang dye lebih dr kau syg dye sbb aku hargai diri dye yg menyayangi aku..

--->thanx to my lover.. kau dah buka pintu hati aku utk mencintai kau.. kau dah tumbuhkn kembli perasaan yg tah mati sethn yg dulu.. thanx a lot.. 

--->aku nak say thanx jga to my BFF sbb bg advice n always support aku.. klu ta de korg mgkn aku jatuh kebwh n tak kan bgn utk kembli ceria.. klu ta de korg mgkn aku mati dgn perasaan aku n mgkn aku akan cpat mengalah..

--->to my bestie abdul rahman fakhri.. thanx sbb awk slalu advice cy n ade utk sy ble wktu sy sedih.. wlupn stu ketika dlu sy berubah dgn tetbe tp kau tak pernah amik hati.. aku seronok dpt knal kau.. thanx a lot k..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat