Wednesday, 30 November 2011

Segalanya Terubat!!

Assalamualaikum..

Akhirnya segalanya terlerai jg mlm td.. segala sakit hati yg aku rasa dah terluah.. akhirnya aku berterus trg dgn dye pe yg aku rasa.. n dye dah wat keptsn utk memilih aku n jga aku.. Segla persoalan di minda mengenai perkara yg dye buat dah de jwpnnya.. aku igt dye nak blk rpenya dye nk plgkn brg n sje nk mengacau.. n then semlm dye dah janji tak kan ulg perkra yg sma n takkn wat aku sakit hati.. aku bkn gurlz yg mdah berdiam diri.. klu kau buat lg jgn tny la ku cntct blk EX2 aku blk mcm yg kau buat.. n jgn tny la pas nie npe aku ta jga hati kau..  okey ye CUYUNX??

aku jga nak minta maaf sbb tduh kau bkn2.. bkn ape org tgh marah n skt hati pepon tak fkir.. n dye pandai jga memujuk.. hehe.. n say sorry jga kat dye sbb aku dah buang pic ex dye tue.. ngee~~ jelez la yunx.. mcm yg dye wat la.. pic2 ex aku dye padam je an tp disbbkn dye ta simpan dlm fon jd tmpt mna yg aku nmpk aku buang la.. hehehe..

so everythng dah setel.. klu dye wat lg pas nie.. tiada maaf bgmu.. to that gurlz.. aku tau kau dah bahgia dgn boyz kau skunx.. kteorg pon dah bahgia bersama.. jd kau tak payah la nak cri pnca ape2 lg.. kisah korg dah berllu yg tggl hny kenangan k.. aku hope dgn rela la kau lepaskan dye kat aku.. aku akan jaga dye sebaik mungkin n aku akan hargai dye mcm aku hargai diri aku.. okey?? doakanlah kebahgiaan kami k.. itu pilihan dye.. hati n perasaan tak boleh dipaksa.. aku sayang dye lebih dr kau syg dye sbb aku hargai diri dye yg menyayangi aku..

--->thanx to my lover.. kau dah buka pintu hati aku utk mencintai kau.. kau dah tumbuhkn kembli perasaan yg tah mati sethn yg dulu.. thanx a lot.. 

--->aku nak say thanx jga to my BFF sbb bg advice n always support aku.. klu ta de korg mgkn aku jatuh kebwh n tak kan bgn utk kembli ceria.. klu ta de korg mgkn aku mati dgn perasaan aku n mgkn aku akan cpat mengalah..

--->to my bestie abdul rahman fakhri.. thanx sbb awk slalu advice cy n ade utk sy ble wktu sy sedih.. wlupn stu ketika dlu sy berubah dgn tetbe tp kau tak pernah amik hati.. aku seronok dpt knal kau.. thanx a lot k..

Tuesday, 29 November 2011

MIss Kecewa


Assalamualaikum..

Aku terkilan cgt!! terkilan dgn ape yg berlaku.. nape kau slalu wat sesuatu tanpa berfikir!! pnat aku tggung semuanya.. dr stu hal ke stu hal!! klu kau syg kat dye npe kau perlu minta aku syg n cinta kau?? npe kau perlu berjnj dgn aku?? ble aku mla percya dgn kau, kau buat haL!! ble aku mula setia dkat kau, kau bikin masalah!! 
kau syg dye lg ke?? kau nak kat dye kembali?
k aku boleh lpaskan kau klu itu yg kau nak!! tp knpe tak dr mula kau plih mcm tue?? knpe kau minta aku syg n cinta kau?? npe kau sggup tggu aku cinta kau seblm nie?? knpa ble aku dah syg, cinta n trima kau, nie yg kau buat??
pe yg kau wat semlm, menmbhkn masalah tau tak!! npe kau tak fikir dlu?? knpe seblm nie kau ta nak caring kat dye n amik thu pasal dye?? npe kau boleh tggl n biarkan dye?? kau tau tak pe yg kau wat semlm wat org kta ttg kte.. nie kau bca la pe yg deorg kta k.
kami 1 umh trtanya2 npe yea..ex-boyfrend Milo Ais Milo dtg umh tdi rsa pelik plak dgn menaiki mtor tanpa sebrang brkta2...mcm org bdoh je.
kau dah biarkan dye smpi dye dah jmpa CINTA bru dlm hidup dye tetbe kau muncul blk.. what happen?? kau tau tak yg  GF kau dah bahgia dgn insan yg bru dlm eydup dye.. kau nak bukti mcm mne lg?? trg2 statement kat fb dye tue dah terbukti.. kau je yg ta tahu!! 
nie aku copy kn utk kau stu2 status nye k..
mood hppy and letih coz bru blik dri jalan2 dan dye and Natasya Tasya and boy dye..thanz bnyk2 wat si dye kerana hppykn kita..sayang awk ketat..
hrmm..cedihnye ucuk nk blik umh dah..tngl yunk seorg2 kt cni...to tkpe la sbr jela ahad ni jmpe blik..dok kt umh cna tkmau nkal2 tau cyg dye ketat2...
pg tdy sidye berangkat prgi mninggal kn daku di cngt lada..cdih cngt2 yunk doakn ucuk tk nkal2 kt cna cpt2 pulang ye kte wndu dye cngt......wlaupon 5 hry je.hrmmmmmm mood cdih.
now kau nak percaya or tak terserah. aku dah letih tau tak.. kau dah wat aku kembli ke sikap aku yg dlu.. kau tamak!! kau tak boleh nak wat pilihan!! mlm nie sgla2nya akn terlerai!! aku akn pastikan kau wat pilihan kau!! aku tak kan diam n trus diam.. ckup aku tggung sgla yg org kta.. sbb aku fkir perasaan kau, keadaan kau jd aku diam.. tp ni blsn kau.. ni yg kau wat.. kau tak pernah nak hargaikn.. aku diamkan selma nie pe yg kau wat kat aku, aku terluka ke, kecewa ke, terkilan ke aku tak pernah nak luah kat kau sbb aku tak nak tmbh mslh kau.. tp pe yg kau wat nie btl2 wat aku rasa aku brg mainan tau tak..
klu tetbe sikap aku berubah, aku minta maaf k.. aku tak kn jd wawa yg lembut lg.. aku tak nak sejrh lama berulg lgi.. kau dah wat aku terluka.. terima kasih kerana membiarkan aku kembali kecewa..

Monday, 21 November 2011

Gurlz Buntu!! HeLP me plz!!

Assalamualaikum..

firstly kpda yg baca aku minta cgt2 pandangan korg ape yg perlu aku wat?? seperti yg korg tau kisah aku kisah CINTA 3 SEGI.. so!! ape yg aku buntu skung org yg ta thu cerita blame aku.. aku tak salah dlm hal nie!! tahu tak aku tak salah.. aku mangsa kpda ksih sahabat yg bertukar CINTA.. secondly seperti yg korg thu aku knal an guyz tue dgn cra yg cgt berbeza dr yg lain!! n mcm2 jd sepanjang kami knal hanya sebgi kawan!! kami bergaduh yg septtnya tak mungkin boleh berbaik tp pe yg jdi takdir n jdoh menentukan kami berkwn kembali.. korg thu tak DYE yang minta aku syg dye n cuba utk MENCINTAI dye.. aku cuba elak, tepis ats sbb dye dah de GURLZ.. tp sejauh mna aku lari, sedalam mna aku sembunyi.. perasaan CHENTA & SAYANG yg dtg tak boleh dielak.. aku jatuh, kalah dgn HATI aku yg terus terpikat dgn sikap tdk putus asa, caring, selalu wat aku gelak n lupa pda kisah lama dr hari ke hari dye cube memikat HATI aku dgn pe cre seklipon.. tp aku ttap an pendrian aku.. aku tipu diri aku sbb aku ta nak jd penghancur hubungan org,.. tp semkin aku cuba jauhkn dri semkin tue dye rapat an aku sehingga hri2 dye kata dye tggu pintu hati aku terbuka tok CINTA dye.. aku buntu.. aku dah CINTA dye tp dye hak org pe yg perlu aku wat.. n dlm msa yg sma aku di BLAME oleh GF n GENG2 GF dye.. ble aku ckp tak deorg trus push aku.. trus dsak aku.. hari2 deorg kta aku ade hub ngan dye sdgkn hakikatnya tak de.. smpi tahap kesbrn aku menipis n aku menangis dpan dye n secra tibe2 aku menangis bile di tduh mcm tue.. dye MINTA MAAF n bg TAHU aku dye ttap kat SISI aku.. smapai lah aku dah btul2 yakin an dye n dah bosan ble ditduh tanpa aku lakukan akhirnya sekli lg dye minta KAPLE ngan aku n aku TRIMA utk KALI ini sbb aku tahu dye tak bahagia dgn hub dye skang.. dye LEMAS dgn sikap kwn2 GF dye.. bkn sbb GF dye tp KWN2 yg mengapi2kan keadaan sehingga GF dye pon termkn.. tp skang semua dah berlaku.. terlajak perahu boleh diundur telajak bicara n perbuatan tak sape thu kasimpulannya.. jd skunx aku DAH SERAHKAN CINTA & KASIH SAYANG AKU KAT DYE.. tp GF dye suh aku lepaskan DYE sbb aku dah rampas KEBAHGIAN deorg.. perlu ke aku wat mcm tue sdgkn aku tahu DYE tak MCG n JUMPA lgsg GURLZ tue.. PERLU ke aku lukakn n kecewakn diri aku lg?? bila aku tny DYE.. DYE kta if AKU TERMAKANNGAN SUME TUE N TGGALKAN DYE.. DYE AKAN PERGI JAUH DARI CNIE.. now ape perlu aku wat sbb GURLZ tue snior aku.. n pnah jd roommate aku n sahabat2 aku stu ketika dulu.. GURLZ tue jga rapat dgn KAWAN aku SHIMA.. so!! aku ta nak la nnt aku gaduh an SHIMA atau dye dipersalahakn.. TOLONG aku!!
`

Sunday, 20 November 2011

Miss Sume!!

Assalamualaikum..

Post aku kali nie aku nak bg tahu yg aku RINDU kat FAMILY aku.. SAHABAT2 aku.. n DAK2 KELAS AKU.. org sume dah cuti tp aku?? cbuk dgn hal kolej lg.. tp lpas 9/12/11 aku free dr sebrg aktiviti n akn meluangkan sepenuh masa kat rumah di SERI ISKANDAR..

by the way.. sebenarnya aku nak gy tahu aku rindu kat SYIMA, SITI n ATY.. nak tak nak korg kne thu sbb aku nak citer hehehe.. padan la muka.. sbbnya aku at umah sewa kan., so aku slalu terigt org yg rjin gerakkan aku.. time kte masak.. time kite basuh baju.. kemas rumah.. selalu sama2 skung aku sowg2 jerkk.. pdan muka kau wawa igt de org nak simpati.. puek..:P bile aku gy kdai an aku terigt cima yg suka makan ais krim, aty yg suka beli air coke and siti dah tentulah toppnya.. so!! aku nak bg tau aku rindu sume tue.. cpat lah masa berlalu.. nak jumpa kawan2 kesyangan aku.. tp yg wat aku terasa cgt dah ta de org yg nak epykn aku, wat aku glak ary2 bile aku sedih.. dah tak de org yg wat aku ley lpe prob aku n ta de lg yg nak support anything n beri aku semangat.. i MISS that..

insan sepi.. ZAIDATUL AZWA ZULKIFLI..

HoLidays 3D 2N

Assalamualaikum..
Hye alls.. lama la tak post!! bzy la.. nie bru jerk blk dr TRIP KL, MELAKA & PUTRAJAYA.. sebnrnya bkn psl trip nie yg aku nak crita.. aku nak story ttg HOLIDAY aku ngan DYE..
11, 12 & 13 /11/2011 HOLIDAY at PULAU PANGKOR..
11  NOVEMBER 2011
huhu.. cgt menyeronokkan. percutian yg tak sgt hebat.. seblm pegi kteorg bergaduh disbbkn hal bodoh2.. so kteorg bertolak jam 1.30 ptg dr CANGKAT LADA.. yg hantar time tu Abg kpd ZAM.. hahaha..  kteorg sampai kat lumut jam 2.15 mcm tue.. pas tue trus nek ferri.. tp an kteorg msih tak bertegur.. time tue aku rasa menyesal gler pegi.. perasaan aku time tue rsa on the spot na blk au.. bygkan la tak berckp septh pe pon gara2 aku mcg sy an awk ngan org lain, pda hal org tue dye siap pnah ckp.. aku tau salah aku tp aku tak berni tgur kes dye tengking aku sekli ary tue.. tue pon sbb salah aku jga.. heheh jahat an aku nie.. suka wat dye marah, tp HAKIKAT AKU SAYANG KAU SORANG.. sampai la di PULAU PANGKOR.. kteorg trus shoot nek teksi gy T.NIPAH.. dye dok depan aku dok blkg.. msih dlm keadaan yg sam sehingga kmi CHECK IN.. kteorg dah mmg book 2 blik jd bergduh sampai sudah masuk blik.. aku dgn pantas gy on9 sbb dah bosan cgt tetbe dye dtg ketuk pintu n tgk aku ngah on9 myb lg wat dye hilang mood.. hahaha tp dye ajk aku gy mam.. aku pon siap2 tok pgi mam.. disbbkn aku mogok dgn keadaan mcm tue aku pon protes ta nak makan wlupon hakikat aku lapar.. disbbkn itu dye makan pon ckit.. kteorg blik ke resort.. n aku mula mcg dye gy tau aku sedih sgn keadaan nie.. lalu dye dtg mengetuk pintu n ajk aku jln2.. cehh jiwang la plak. hari semkin glap sgala rasa dah terluah.. kami kembali pulang ke resort.. bersih2kan diri n siap tok gy makan malam.. dlm pkul 8.30 p.m dye dtg keblk aku tuk jemput aku gy makan.. so romantik wei..kteorg berjln mencri kdai makan.. n sggh di stu kdai nie.. makanan de nampak sdap n menarik..
MENU KAMI : nasi putih 2x, kailan greng ikan masin, telur dadar, tom yam, sotong bakar n air laici n susu laici.. sumenya RM28.30..
sgt berbaloi sbb mknn dye sdap wok.. tmbh plak kami makan diiringi muzik dr buskers sna.. lgu dye berkaitan berapa dalam dye cinta sya.. mmg romantik.. lepas tue kteorg gy tgk remaja wat show main api.. dlm pkul 12 kmi bilk tok rehat n tdor..

12 NOVEMBER 2011

Tpat jam 8 aku bgn n gy beli sarapan .. n hantar kat blik dye smbil remind kat dye aktvti hari ni.. nmun cuaca agk krg elok... tpat jam 10 kami bersiap2 utk ketepi panati bermain air.. hari pon dah kembali cerah.. kteorg gy nek bot pusing area PULAU GIAM n bermandi manda di PULAU GIAM.. best cgt..


hehehe.. lpas beberapa jam kami at pulau giam kmi kembli plang kepantai tluk nipah n bermandi manda di situ.. dlm pkul 3 ptang kmi blk ke blik tok bersiap2 pusing area pulau pangkor.. seblm tue kmi gy mkan dlu 
menu : laksa & mee rebus + sirap limau & laici.. pe yg menmbh kehairanan aku dye bley plak trima aku makn laksa.. ble tny tok yg tersyg.. lpas tue kmi memulakan perjlnn dgn menaiki motosikal ke KOTA BELANDA..

hehehehe.. 

lpas tue kami truskan ke TOKONG FU LING KONG.. 

waktu nie kteorg sggup gy cri roti semat2 nak bg ikan2 nie makan.. 
ade ikan besar at cnie ikan ARAPAIMA GIGAS

asyik dan ralit tgk2 jam dah kul 6.55p.m kami pon bergerak pulang.. time tue aku bawa dye gy pusing pulau.. dye kta kengn pling best.. seblm ny dye ta pnah jln2 mcm nie kat pangkor.. sampai kat resort blk ke blik msing2 tok siap gy mkn malam.. tpat kol 9 kmi pon kuar.. mcm biasa la dye jemput aku kat bilik la.. hehe .. kmi makan kat tmpt semlm jg cma menu yg berbeza.. hari tue org agak ramai jd terpksa la kmi menggu.. sementara menggu kmi gy ke kiosk2 yg ade di tepi2 jln.. aku agak tertarik dgn rantai yg berbuah love.. ditgh2 rnti tue ley ukir nama.. kami pon bli 2 rantai n tlis nama wawa & yan.. :) kembli ke dai makan.. utk makan perut dah cgt2 lapar...
MENU KAMI : nasi putih 2x, kailan greng ikan masin, tom yam, sotong goreng telur n ikan bakar + air laici n susu laici.. sumenya RM50.00..
     nie la menu kami.. nyum nyum.. 




mlm nie pon kami makan diiringi lagu jga lagu CINTA PANTAI TELUK NIPAH.. aku an dye heppy cgt aku nmpk kegembiraan kat muka dye.. time org tue nyanyi de part2 dye menympuk n pandang aku.. pergh malu kut time tue tp dlm hati aku berbunga riang.. rindu saat tue.. selpas makan aktvti mlm tue kmi gy duk tepi laut tgk kerenah org2 kat citu sambil melyn perasaan masing2.. happy cgt time tue.. dlm pkul 12.30 kmi blik ke resort..

13 NOVEMBER 2011

pg2 lg dye dah bgun n ntar sarapan pagi.. ary nie dye wat mcm mne yg aku wat.. aku nak bg tahu yang AKU GEMBIRA SANGAT2.. lpas makan kmi bersiap2 tok mandi laut.. hari nie kami check out jd kne cpat la. aktiviti ry ny kami berkayak.. mmg best la.. dah la lawak ngan sikap dye mmg gelak tak henti2 la.. 1 jam kmi berkayak kmi pon kembli bermain air.. seronok ngan dye.. suka wat aku gelak.. after that kmi blik n siap2 tok check out.. lpas check out kmi gy makan n pusing2 area TELUK NIPAH.. bkn pe moto di sewa tok sehari jd rugi la plak lau blk awl.. kmi gy pusing2 n lepak kat kwsn TOKONG HUJUNG..

DYE HAK SAYA< SAYA HAK DYE

lpas melepak at ctue kami ke BELANTARA CAMP.. lepak kat buai.. dlm pkul 4.00 ptg kmi bergerak blik ke jeti PULAU PANGKOR.. kami sampai di lumut pda jam 4.25 p.m n pusing2 kat sna sambil menggu kwn dye amik.. berakhir lah percutian kami pada jam 10.00 mlm.. :) sesuatu kenangan yg xkan pnah aku lupakan sampai bila.. AKU SAYANG KAU SEADANYA..

Monday, 14 November 2011

saya sayang awak..

assalamualaikum..

pejam celik pejam celik.. dah 1 bln 1 hari aku KAPLE an dye.. dye dah bnyk ubah aku.. n aku pon dah bnyk berubah.. perangai egois aku dah tak de sbb dye.. post aq kli nie ttg syg.. klu la dye tau perasaan aku skunx.. klu la dye thu pe yg aku rasa skunx.. kle la dye tau ape yg de dlm aty aku nie.. n klu la dye tau aku.....
korg tau tak aku dah tak mcm dulu.. aku dah pandai jelez skat dye.. aku dah pandai jujur evrything dgn dye.. aku dah mula pandai dgr ckp dye.. aku tak lg egois!! aku tak lg degil!! aku tak lg suke melawan!! n yg pling penting aku tak lg jd org yg tak amik kisah ttg kekasih hati!! ZAIDATUL AZWA yg skunx bnyk perbezaa dgn ZAIDATUL AZWA yg dulu.. sume sbb dye.. klu la dye tau nie sume kan bgus!! akulah org paling epy..
ape ada dlm hati aku?? klu korg nak tau dlm hati aku ada dye!! dulu aku tenteng utk cinta dye.. aku penah ckp at dye aku ssh utk jtuh cinta n aku tepis segala yg dye kata.. tp skang tak lg!! AKU INGIN KAN DYE JADI HAK AKU!! aku dah pandai jelez sbb aku dah CINTA dye.. Dye berjaya wak aku syg n jatuh cinta.. tahu tak AKU DAH SAYANG KAU SEPENUH HATI AKU.. tahu x KAU DAH BUAT AKU LUPA KISAH LAMA!! tahu x AKU TAK SANGGUP NAK BERJAUHAN DGN KAU!! tahu x AKU TAKKAN LEPASKAN KAU.. tahu x AKU BOLEH TERIMA KAU SEADANYA.. tahu x AKU BAHGIA DGN KAU n tahu x YG AKU AKAN PERTAHANKAN HAK AKU..
itu yg aku rasa tp berbeza dgn apa yg aku inginkan.. aku tak nak minta harta.. aku cuma nak KASIH SAYANG YANG IKHLAS DARI KAU!! aku nak HIDUP BAHGIA DGN KAU!! aku nak CINTA KAU HNY UTK AKU!! aku nak PERHATIAN KAU!! aku nak KAU TERUS BERADA DI SISI AKU.. aku nak BAWA KAU PERGI DARI CNIE.. aku nak KAU TAHU AKU SEDIA UTK KAU..
aku SAYANG kau mcm NYAWA aku.. kau buat aku lupa kau hak org!! kau buat aku lupa kenangan dulu.. kau ciptakan kenangan yang indah utk aku terus menyayangi kau.. kau dah buat aku dyg kau tp aku minta kau tak lukakan hati aku.. aku tkt kau kecewakan aku lg.. aku cuma nak kau tahu AKU SAYANG KAU MCM NYAWA AKU.. AKU PERLUKAN KAU MCM DIRI AKU PERLUKAN JANTUNG.. klu kau tak de MATI segala SENYUMAN.. MUSNAH segala SENYUMAN..

klu kau tahu apa dalam hati aku.. aku mohon kau jaga hati aku.. klu tak knape kau pilih utk wat aku syg n jtuh cinta dgn kau.. aku harap kau tak kecewakan aku terutama FAMILY aku yg kau dah pun buat mereka syg n trima kau.. aku harap kau buat pilihan yg tepat klu tak knpe kau perlu tmbh duka n lara kat hati aku.. aku cuma ingin kau tahu AKU SAYANG KAU SEDALAM_DALAM HATI AKU.. meskipun kau bukn cinta pertama aku tp kau CINTA TERAKHIR AKU..
 jgn tgglkan kau.. jgn hapuskan kakuatan cinta aku.. sygilah n hargailah pe yg kau ingin dulu setelah aku memberi.. yg berlalu biarka berllu.. mgkn tiada jdoh antara kamu.. mungkin ada hikmah disebalik yg berlaku klu tdak kte tdak dipertemukan n tidak dijodohkan kembali setelah apa yg berlaku dlm hubungan kte dulu.. fikirlah.. kdg2 ble dilihat betul org kata CINTA akan dtgtak kre umo, pngkt n status.. that all.. 

                   SAYANG AWAK MOHD AFFINDI.. CHENTA AWAK MOHD AFFINDI.. 

Sunday, 6 November 2011

dye hak aku..

assalamualaikum..

hyue alls.. lama ta post an.. bkn pe bzy ckit la skang nie.. now sy nak gy tau yg dye dah jdi hak sy!! wlupun dye n awek dye msih ta de kta potus tp sy nmpk skung dye an awek dye dah NOTHING.. tp sy still agak kecewa sbb deorg msih ta de kta putus!! n utk pengetahuan lkorg rupenya awek dye pun da dew bf bru sih! terkejut an?? jd aku hope la klu gurlz tue dapat baca lepaskan la YAN a.k.a Zarul tue utk aku.. aku akan jaga dye sebek mungkin sbb aty aku dah syg dye.. aku ikhlas utk menyayangi n mencintai dye mcm mne dye syg n cinta aku.. aku bkn minta sume nie jd tp cinta dan kasih syg tak boleh dipaksa.. aku ingin dye jadi hak aku!! aku tak nak berkongsi!! aku boleh trima tp satu ketika dul;u.. aku tak sggup tgk n dgr lg ttg dye n ku!! aku tak sggup biarkan sejarah lama berulang..

aku cinta dia.. aku sayang dia MOHD AFFINDI.. aku ingin kau jd hak aku seorg.. tak sggup utk aku berkongsi kasih sekali lagi..

Tuesday, 4 October 2011

Pilihan!!

assalamualaikum. .

dah lama aku tak post kan.. ntah la mcm2 dah jd.. HATI aku skit cgt,... bkn sje disakiti tp dilukai.. mungkin nie mmg jln hidupku.. aku redho.. aku rampas hak org ke?? tak jga.. sumenye dah terbongkar tp dye ttap ta mo mengaku .. npe?? aku pon tak thu mngkin dye ade sbb tersendri.. selasa malam kteorg fce to fce 3 org.. dye suh aku buat pengakuan.. tp aku ta smpai aty nak bongkarkan segalanya.. jd aku terpaksa melukakan hati aku sendiri n menyakitkan hati aku sendiri..
hurm saat tue aku betol kecewa.. npe nie dugaan untuk aku?? korg bygkn korg kne mengaku yg korg kuar dgn org len smpi org kta korg bnyk jntan!! bley terima ke?? weh waktu tue.. dengan perasaan terhiris terguris aku wat kenyataan!! time tue aku kuat sbb sahabat2 aku. . dah mcm2 yg mengkantoikn tp dye still nak back up sbb ktanya blom tbe msanya lg.. aku dah wat kptsn nak tgglkn dye tp dye ta bley trima.. lau aku tgglkn dye, dye akn tgglkn dye..  aku bkn sje ske2 wat kptsn mcm tue tp demi kebaikn dye tp dye kta tak! lg merumitkn keadaan sbb dye dah syg aku.. tp kli nie aku tak nak cter bnyk ttg llki,!!  aku nak cter ttg pe yg jd antra aku n sahabat aku..

ntah la smnjak kes yg berlaku.. aku trasa semkin renggang ngan deowg.. tak tau la ku yg bwa dri atau sbb bnda yg berlku. sgla yg dirncng cm tue je ilg.. aku dah tak seepy dulu!! sumpah aku trasa an korg!! aku tak tau le pe slah aku smpi aku trasa mcm aku jerk kat rumah nie.. aku nak tny tp
nnt korg akn jwab tak de pape.. aku tgk je cre korg.. tak pe lah!! mgkn sbb yg berlaku punca dpd aku.. smpi S**** tak cye korg sbb aku an.. sume salah aku an?? kdg2 aku terfikir npe aku yg diprsalahkn!! npe?? segala yg dijnjkn sume terbatal tbe2 knpe?? knpe?? ye aku tak selayaknya rapat cgt antra korg!! tak pe lah! jnj korg epy dgn pe yg korg wat.. mgkn sbb aku terlalu kerap kuar!! n menyebabkn de antra korg yg brubah an!! tp aku terkilan cgt la secra tetbe ley berubah mendadak!! tak pe la mgkn keadaan fam ko tak mengizinkan!! thanx aku ucap at korg!1 tp stu hal !! lau korg rsa tak puas aty pape tgurlah!! k..

Friday, 30 September 2011

hah!! nak tau LELAKI merajuk x??

Diam Seribu Bahasa : Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau dia anggukkan kepalanya saja. Dia sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ini. Jika benda ini berlaku, sah lah tu dia merajuk dengan kita.

Buat Tak Tahu : Dia akan buat tak tahu dengan kita. Jika kita minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak acuh je. Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab dia bukan je buat kita geram tapi buat seolah-olah kita ni tak wujud.

Menolak Untuk Makan Bersama : Bila lelaki merajuk biasanya dia tak nak jumpa kita atau face to face dengan kita. Dia akan bagi alasan seperti "awak makan la dulu, saya kenyang lagi la..lagipun, saya dah makan dengan kawan saya tadi" (walhal perut lapar... nak uji dorang, kita dok je sila depan dorang, sambil makan... )

Masam Muka : Tindakan yang ni ialah tindakan yang paling kita geram. Dah lah tak nak cakap ngan kita dah tu nak tarik-tarik muka pulak. Tak puas hati la konon. Tapi adat la kalau orang dah merajuk. Perempuan pun lebih kurang je! (amik hanger, gantung kat muncung dia)

Baca Surat Khabar : Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Lagi-lagi pulak kalau tengah-tengah malam buta.

Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam : Dia akan tengok TV tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan kegemaran dia. Mata dia di TV tapi hatinya ke lain. Kita kena peka beb!

Keluar Rumah Tanpa Beritahu : Ada lelaki yang tak akan memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnya. Kita jangan paksa dia untuk menjawab pertanyaan kita kerana confirm dia akan buat dek je!

Matikan Telefon Bimbit : Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita mengganggu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara kita takut perasan marahnya lagi kuat... Alaa, bila dah rindu call jugak last-lastnyer!

Hisap rokok : Macam tak pernah dapat rokok setahun...

Friday, 23 September 2011

statement!!

bca statement nie..

lee zaa : apakah hukuman untuk perempuan yang tergedik2 nk ambik balak orang ...hrmmm mood pening..
 wei gurlz!! utk pengetahuan kau bkn aku yg tergedik2 k.. kau yg tak pandai jg!! jd jgn nak salahkan aku la.. klu bertepuk sebelah tgn tak kn berbunyi!! aku tak berniat nak rampas, tp sbb syg yg hadir kat dri aku n dye yg membuatkn kmi berstu!! dye tkt nak trus trg sbb kau suke mengadu!! ckit2 report abg!! kau kongkong dye mcm dye tak de kehidupan len.. maaf lah pengakuan dye sendri yg aku adalah jantung dye.. :) jd jgn salahkan aku n if ta puas aty fce to fce ta pyh nak pndang sleck la kat org!!

sedeyh. .

assalamualaikum. .

semalam.. sy fight ngan dye.. sume punca salah faham.. aku dah kata tolong jgn TIPU aku.. tp again n again.. org kte dye nak jga aty tp aku tak pinta sume tue!! aku cuma nak jujur dlm perbuatan jerk!! if dye selindung mcm mn pon akhirnye tetap kantoooi jga dgn aku.. mlm td aku dah wat keptsn ta mo lg teruskan hubngan nie.. wlupon perit wak aku tp aku tak sggup terus ditipu.. aku igt keptsn nie dpat epy kan dye but aku silap bkn dye jerk sma2 merana.. amik KAU!! padan kan MUKA kau WAWA.. gatal cgt wat keptsn tnpa berfikir.. nak sgt ikutkn perasaan marah tue.. lepas dye jumpa awek dye, dye dtg umah aku.. time tue lak aku ngah lepak at padang dpn umah.. aku tak nak jumpa dye tp SITI kta gy la.. aku pun gy, dye suh masuk dlm aku nie an jenis KETEGAX ckit aku kta tak nak 3x aku ulang smpi dye panas aty n dye pon blah ngan lajunya bawa kete tnda protes.. pergh . . cuak gler.. n aku pon ntar mcg pe lg sma2 ngah panas aty mcm2 kuar!! nset yg kteorg tukar dye pulang blik nset dye plak at aku.. ha!! basah aku!! esoknya AMY kta dye tak nak gy kje, deowg kte dye nak jd mcm dulu sbb aku wat mcm tue!! aku sedeyh gler.. aku pon mengalah minta maaf.. tp dye ttap marah.. dlm marah2 lalu jg dpan umah!! rindu la tue. . tp msih ego lg!! tetbe dye mcg aku..

zarul: sya ngaku, sya mmg x blh lpe kan awk..
wawa: sy pon sma.. xbley lpe awk. .
zarul: klu da tau tak bley, npe sggup hntr msg yg mcm tue semlm??
wawa: merepek mcm2...........................................................
jam 12.34am dye nak jumpa aku.. dye pon dtg umah..  kteorg gy lepak kedai makn.. bincang la.. rpenye dye syg aku seikhlas aty dye.. dye ckp jgn wat dye can tue da.. yg pling besh ayt dye.. "awk tau kan sya syg awk, awk jgn wat lg mcm nie".. awk... sy pon syg awk.. INSYAALLAH sy tak kn ulang lg klu awk tak skitkn aty sy dah..

azwa@wawa_affendy@yan


Thursday, 22 September 2011

racun atu madu??

assalamualaikum..

Dalam kehidupan kite kne pndai wat pilihan.. klu korg diberi pilihan an, korg nak pilih MADU atau RACUN??
aku tau klu yg pempuan mesti pilih RACUN.. sbb mne ade pempuan yg sggup plih MADU.. btol tak?? dlm dunia sekeliling aku beberapa pempuan ade jerk yg plih MADU termasuk la aku sbbnye sggup bermadu kerana SAYANG .. mesti korg terfikir BAPA BODOH pempuan tue, blom kawen dah nak berMADU kan?? sumenya bersebab.. kdg2 sbb egois, kdg2 sbb dah nak syg nak wat cne..SAYANG tue hadir bkn nye terpaksa atau dipaksa, tp sbb keikhlasan hati.. jd korg ta ley salahkan spe2 klu bnda mcm nie berlaku..org ke-2 slalunya dipersalahkan.. tp korg jgn silap kdg2 LELAKI tue yg plih nak tggung risiko wlupon gurlz tue dah tolak.. jd yg FIRST tolong jgn slahkan yg num 2!!

*keistimewaan BERMADU :
  • hubungan tidak akan bosan.
  •  akan terasa sangat dihargai. 
  • yang penting num 2 selalu diutamakan n tahu setiap pergerakan.. 
  • dye akan jaga hati kite selagi mampu.

*kelemahan BERMADU:

  • terpaksa biarkan dye mcg ngan yg FIRST.
  • bersabar dengan cerita yg selalu org sampaikan.
  • terpaksa kuar secara cover2.
  • kne berlakon ble ade depan mata n sabar dgn pe yg berlaku dpan mata.

tpi aku nak igtkn klu korg btol ikhlas jgn iraukan pe yg org kta.. TABAHKAN hati.. iht selg dye belum bernikah n jd hak milik spe2 korg berhak dengan hubungan tue,.. bkn salah korg, bkn korg yg pinta tp sbb adenya SAYANG!! jgn risau klu korg bertepuk sebelah tgn bnda tue tak jd ny sbb LELAKI tue pon SAYANG korg!! k.. :)

Wednesday, 21 September 2011

sIape dYe??



Assalamualaikum.. 
heelo.. sume.. wah!! hari yg indah ditemani yg tersyg.. sy HAPPY HAPPY HAPPY. . tau tak.. sekarang dye dah tak sakitkn HATI sy lg..  tp lpas nie tak tau la.. korg mesti pelik an cpe la LELAKI tue coz waktu kat post yg lepas aku tak de cter pon pasal dye.. Nie aku nak cter at lu owg pasai dye ckit meh.. 
NOVEMBER 10 aku mula kenal ngan sorang mamat nie.. nama dye bnyk, org pempuan slalu pnggil dye nma ZARUL klu lelaki pnggil dye YAN.. ha!! Bnykkn nma dye?? Aku slalu pnggil dye JERUNG JANTAN sbbny?? Secret la.. cre kteorg knal plik banyak.. mula2 sbbnye aku de pgg SATU RAHSIA BESAR dye t tme tue ktowg tak knal lg.. ha!! Cm ne ley de rahsia an?? Ade la.. hehehe.. n then stu malam tue aku uar jln2 ngan WAN HANA HAIKA.. dye plak ngah JUMPA GURLZ dye kat umah sewa yg sma dgn aku.. kmi pon kuar jln2 secara tbe2 de org slow sebelah kmi, aku pon terkejut n cube utk memecut nmun dgn cepat dye suh slow n minta aku simpan rahsia dye, aku pelik hahah dlm kesempitan aku amik kesempatan.. (JAHAT sekejap) aku ckp : boleh tp dgn syarat top tok aku.. hahaha.. aku pon bg num CELCOM aku n dpt la toppnye.. n dye m.cll num aku gy tau tu num dye n tny dah dapat topp ke blum.. itulah detik permulaan ktorg knal..

NOVEMBER 10 aku mula kenal ngan sorang mamat nie.. nama dye bnyk, org pempuan slalu pnggil dye nma ZARUL klu lelaki pnggil dye YAN.. ha!! Bnykkn nma dye?? Aku slalu pnggil dye JERUNG JANTAN sbbny?? Secret la.. cre kteorg knal plik banyak.. mula2 sbbnye aku de pgg SATU RAHSIA BESAR dye t tme tue ktowg tak knal lg.. ha!! Cm ne ley de rahsia an?? Ade la.. hehehe.. n then stu malam tue aku uar jln2 ngan WAN HANA HAIKA.. dye plak ngah JUMPA GURLZ dye kat umah sewa yg sma dgn aku.. kmi pon kuar jln2 secara tbe2 de org slow sebelah kmi, aku pon terkejut n cube utk memecut nmun dgn cepat dye suh slow n minta aku simpan rahsia dye, aku pelik hahah dlm kesempitan aku amik kesempatan.. (JAHAT sekejap) aku ckp : boleh tp dgn syarat top tok aku.. hahaha.. aku pon bg num CELCOM aku n dpt la toppnye.. n dye m.cll num aku gy tau tu num dye n tny dah dapat topp ke blum.. itulah detik permulaan ktorg knal.. haha.. first kuar an dye kt org gy T.I waktu yg kuar AKU, SYIMA, DYE n ABG ZAM. . kteorg gy pusing2 T.I, KARAOKE n MAM at kdai WANA.. time tue besh bangat deh.. deowg blanja makan SIAKAP 3 RASA.. heheh ni sume gara2 syima yg nak.. pas tue time balik de tragedi kereta yg kteorg nek tetbe DRIFT.. pergh time n yawa aku 50/50 doe.. first time jd cam tue kut.. lpas tue dye pujuk aku.. so romentik (mcm setan an).. lpas tue ktorg seperti bese.. lepak at WESTERN ramai2 n hari2.. waktu pun berlalu.. aku hanya anggap dye seorg abg sbb waktu tue aku masih sayang at EX aku JOCKER.. dye ade minta tweet2 an aku.. tp ..... smpi stu hari ktorg GADOH besar n lama kut.. nie sume punca salah faham.. *geram len kali tny dlu bru nak tduh jgn dgr ckp org.. time tue msing2 EGO.. biar bergadoh.. aku rasa sedey ngan dye sbb time tue jga aku ngan SAHABAT2 aku pon ta okey.. aku sorg je jalani hidup.. time tue aku dibawah.. aku btol2 rasa tertindas,.. n aku rindu kteorg yg dulu.. sakitnya hati aku time tue smpi kwn2 aku pon tipu n wat aku gaduh.. lam jga kte org gaduh hampir sebulan.. bygkan time gadoh DYE kuar ngan AIKSHAH nek motor.. mcm2 cter aku dgr.. mcg, cll,.. pergh terasa dipermenkan siut. . tp igt aku berdiam diri?? aku pon balas dgn cra kasar gak.. tp aku bkn kuar ngan dak LAKI.. dpan MATA dye aku LEPAK.. hari2 kteorg sling sakitkan aty antara satu sama lain.. smpai satu tahap msing2 dah ta ley sabar n luahkan pe yg kteorg rsa.. lpas dri tu kteorg rapt mcm dulu n lebih rapat dari dulu.. n start tue dye bnyk amik aty aku.. wat aku epy, if sy ade mslh dye wat aku gelak.. kdg2 aku rsa kenangan dulu wujud .. dye mirip ex aku tp aku tau dye adlh dri dye.. feuww jiwang la PULOK.. semakin hari semakin sayang.. mcm lgu aji dan nurul tue... tue yg terjd.. kteorg mkin CLOSE n CLOSE.. n now dah mcm KAPLE wlupun tak DECLAIRE yg sah lg.. hahaha.. tguu msa ktanya.. yea.. HAPPYNYE.. aku hope dye pegang kata2 dye n tak lupe jnj dye.. HA!! bkn pe sbb dye dah jumpa fam aku.. n mcm2 membebel kat FAM aku smpi FAM aku pun dah amanahkan jga aku.. AMIK kau WAWA ZULKIFLI.. dah tak boleh NAKAL n JAHAT mcm dulu lg.. 


*p/s wat awak.. : saya nak bagitahu saya dah mula sayang awak macam yang awak minta dulu kat saya.. tapi saya tak dapat bagi cinta sebab saya belum hak milik awak..saya harap awak hargai saya seadanya k.. SAYANG AWAK. .

Saturday, 17 September 2011

sAkiTnYe HAti SaYA!!

hurm.. tgk de jerk benda yg nak jd dr pgi smpi petang.. rupe2nya sume perasaan yg aku rasa tu untuk memberi petunjuk yg malam nie aku akan rasa lebih sakit dri sume tue.. sakit yg aku rasa goreng telur td lebih tak berapa sakit dgn pe yg aku rasa skunx, perasaan panas aty tumpah air td ta sesakit pe yg aku rasa skunx n pe yg aku rasa na jerit td lebih teruk aku rasa nak jerit skunx.. HANYA TUHAN yang tahu betapa sakitnya HATI aku ble dye mungkir JANJI dye malah lebih teruk bile dgr dye kuar an GF dye..

untuk ZARUL:
perasaan aku kat kau dah mula kuat!! aku dapat rasa if kau tipu aku!! aku tak suka ditipu!! bpe kli nak ulang AKU TAK SUKA DITIPU!! FAHAM!! aku tau wlupun aku yg ke-2 tp tak bermkna kau bleh TIPU aku!! kau tak rsa ape yg aku rsa.. sakit!! perit!! mmg aku cuba berlakon utk senyum tp dlm aty aku?? kau tahu?? wlupun kebenarannya ssh aku nak trima!! tpi aku yg plih jln nie.. jd aku kne terima tp aku tak bleh trina ble kau cuba TIPU aku.. aku pernah halang n larang kau kuar an gurlz ko?? tak an?? jd npe perlu TIPU?? ary ni kau JANJI an aku, ko nak KUAR berdua an AKU tpi pe yg jd?? aku tak kisah klu ta jd.. tp mula2 alsn kau, kau kta kau nak teman yop n yong.. pas tue ble aku tny lgi ko bg alsn umah yong baiki moto.. k aku percye.. aku ckp nnt mcg ble dah settle.. tp pe yg ko wat?? (hati tgh panas nie). . ko tny aku at mne.. aku kata aku at western!! selalunye ko akn marah ble pergi tak gy tau tp kli nie ko mcm rileks aku diam kn lg.. n tetbe AMY pon smpai.. aku tanya AMY mne ko.. dye COVER ko dye kata ko DEMAM start tu aku dah dapat tangkap ko pumye HELAH!! ko diamkan diri ko!! aku mcg ko ta balas..
wawa : salam. . awk if awk na kuar ke mn2 n ngan cpe2 je jap gy awk gy tau sy ea. . jgn tpu or b'dalih. .
zarul : (empty)
wawa :awk at ner?? amy kta awk ta chat btl ke??
zarul : (empty)
beberapa minit lepas tue..
zarul : assalamualaikum..awk, sya mintak maaf bnyk2, mlm nie sya jjr dgn awk, sbb sya syg awk.. Mlm nie sya kuar an liza.,maaf kan sya sbb x dpt jmpe awk mlm nie.
dgn pantas tanpa dipinta airmata aku mengalir. .SITI n ATI yg tenangkan aku!! aku menangis wat pertama kalinya di khalayak ramai sbb terlampau sakit hati.. aku dah agak dah.. tp aku tak pernah marah.. cume aku geram.. lg pon aku sedar spe dri aku nie..
AWK sy doakan awk BAHGIA dgn dye.. saya cuba undurkn diri tp awk marah sy.. sy kesian at awk.. sy tak nak awk ssh.. awk ta pyah ja hati n perasaan sy..  tp jg la hati n perasaan GF awk.. sy terima seadanya.. sbb sy HANYA YANG KE DUA DALAM HIDUP AWAK.. salam sayang buat awak.. 

hAri yg MALANG :(

assalamualaikum. .

Malam sume.. hari nie hari ni yg tak bape indah dalam hidup aku.. mcm2 benda yg dah jd at aku ary nie.. owg kta sudah jatuh ditimpa tangga kate kan.. ntah la mungkin perkara yg jdi at aku utk memberi petunjuk pe yg jd mlm nie.. p/s : tu la td siang bkn men sonok cgt!! amik kau an da nanges. .padan la muka kau wawa oi!!
nak tau benda pe yg jd ?? k ea ni yg terjd:

  • first yg berlaku tgn aku melecur sebab GORENG TELUR.. (hahaha korg mesti tgh gelakkn aku an sbb greng telur pon tgn ley melecur.. cis!! hampeh btol!!.. dah2 la gelaknya) perasaan aku wktu tu sakit n pedih..
  • second waktu tgh mam tetbe air tumpah!! pergh.. dgn perasaan terkejutnya aku menjerit SITI!! ha!! wat blik air.. hehe perasaan aku tme tue panas aty. . tp sejuk selepas dtg seorg mamat nie n pas minum air siti wat td.. heheh
  • third tgh aku khusuk mengadap laptop n download lgu yg ssh payah aku dpt tetbe laptop terpadam!! eyy ngek tol.. aku igt knpe, rpenya wayar laptop tertarik!! mak oi ta abes lg downloadnye.. klu ye pon tggu2 la.. !! perasaan aku time tue aku rsa nak nak jerit!!



Friday, 16 September 2011

BeTul kE??


Assalamualaikum..
Lama gler doe aku tak post at blog nie, sbb tak de bnde yg menarik. Lagipun skunx ny au bzy ckit meh. . mklumlah bled ah dlm bidang pelancongan ni.. jd bzy gurlz meh! wah!! Penat masih terasa selepas 4 hari 3 mlm pergi bercuti.. hehehe.. (smbil sengih2). . dari PERAK ke segamat (JOHOR) ke PAHANG. . hah! ! perjalanan yg agk lma bersama MARIATI dan 2 org manusia + seorg yg bergelar mak kpd kwn aku (pelik-pelik aku nie) . . selama aku at sna aku epy cgt tp dlm msa yg sma aku sakit hati. .  ha!! Plik an. Ntah ar mcm2 da jd tp ble kat can aku lupe sgla mslh kat perak. . tp ta ley la dok lma2 sbb NOORASHIMAH n SITI NURSAIDATUL SHARINA ku biarkn. . 

sbnrnye aku nak cter ckit ksah aq.. ta tau la pe yg de at aty aq nie.. btul ke atau sekadar mimpi.. aku break ngan ex aku MOHAMMAD RIDZUAN SHAFIEE pd OGOS 10. . aku syg cgt kat dye sehinggakan fam dah merestui hubungan kmi.. tapi sayang (dalam nada) hehe.. sume tu tak mcm yg disangakakan.. *kusangkakan panas berpanjangan rupanya gerimis mengundang. . skung da sethun lebi kteorg ptus.. n mksdnye da sethun jg la aku SINGLE.. wah.. bTOL ke nie?? Cam ta cye je doe.. hari demi hari masa nan berlalu.. feeuw mood jiwang plak.. aku meniti kehidupan tak seperti selalu..hidup tanpa teman istimewa, sunyi dan sunyi. . bg aku WAKTU tu CINTA dah ta dew lg tuk LELAKI dlm eydup aku. . heeh nampak tak aku SAYANG dye sgt2. . tu la lelaki ble tak sayang tak cinta meminta2 sume tu.. bled ah syang dah cinta tak pernah nak hargai. . sial jerk !! bodo jerk!! Bengang. . dah tukar MOOD MARAH. . hidup aku sepenuhnya di CANGKAT LADA, PERAK bersama kwn2..

mula kehidupan aku disini aku cube lupekn segala ttg dye, aku kenal ngan sorg mamat ni yg digelar MAT SALLEH kat cni.. muka dye ade mcm kacuk la nme dye MOHAMAD FAHMI yang lahir pda 31 mac 1992. . first knal wktu kat pagar tme blk klas dye pnggil wei bju itam ce cni jap, kjap je.. nak num fon bley?? Tme tue aku still an JOCKER  k aku pon kta la bg num kmu ty aku m.cll.. dtik permulaan knal dye. . first kuar tgk wayang an SITI n ACHIK. . tme tue dye still de gf.. kmi cme kwn bek.. dye percya aku smpikn dye cerita everything ttg dri dye. . ( utk pengetahuan ko aku msih simpan segala rahsia ko tp ko) . .namun  bak kta org cinta tak boleh dipaksa. . first knal kmi cume TTM.. aku ta mmpu jd lebih sbb aku msih ta mmpu lupekan J0CKER.. aku msih mencube dan mencube. Nampaknya kmi mmg tak serasi, berbeza pendapat, bertentangan perangi.. aku bukan seorg yg pndang harta, aku bkn seorg yg ingnkn paras rupa.. aku cma nak seorg yg paham akan sikap n tingkah ku.. AKU TAK SUKE DIKONGKONG lA!! Itu yg berlaku waktu aku berkwn ngan dye. . bru kawan wei blum kaple lg. . dye ade minta sygkn dye lebih seorg kwn tp aku ta mmpu lkukan sume tue.. akibat drpd tu kmi pun mula renggang n bergduh setiap hari.. hari2 de je yg ta kne sehinggakan stu kejadian yg wat dye benci aku kot.. biarlah dye nak benci aku, tp aku ta suke benci org sbb aku bkn jnis benci org.. wlu pe pon, ntara kte bnyk jg kngn wlupn hanya sementara. . aku tak kn lupe kngn2 kte.. skung dye dah bahgia bersama insane yg disayangi dak klas aku jg nme dye NURUL ASYIKIN.. deorg mmg serasi.. sama cntik n nsem.. ha!! Nampak tak serasinye?? Aku da korg berkekalan k.. tp aku sedey sbb skunx ny ktorg bergduh n tak bertegur spe.. knpe?? Tak thu ar nak kte.. aku ttap nggap dye kwn aku sbb aku msih igt jnj dye wktu at taman KLCC wlupepon berlku aku ttap kwn dye..

aku ada 4 org sahabat yg paling aku sayang WAN HANA HAIKA, NOORASHIMAH, SITI NURSAIDATUL SHARINA n MARIATI. .  tp post kli nie pasal kaum LELAKI nnt aku cter ttg kami shabat nie yer. . aku kat CL 24 jam ngan kwn2 aku nie.. tak pernah lari wlu sedetik. .

Saturday, 16 July 2011

Ungu Percaya Padaku ^_9

aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu (ingin dirimu)
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu
berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku






Wednesday, 2 March 2011

LifE is EverYtHing..

Our Lives Aren't Long...
Whenever It Will End...
We Can't Plan Our Death...
It's All Is Our Fate...
So, While You Still Awake...
Don't Paint Your Heart Black...
Trust Our God's Power..
Make Your Parents Your First Lover..
Make You Fully Educated...
Because It's Used Untill You Dead...
And If You Fall Behind...
Take Your Second Try...
Never Say Never...
Because Fail In Not Forever...
So Friend, Don't Turn Your Eye Black...
Your Future Is Not Coloured Black...
Make Your Wish Always In Happiness...
Get Rid Of All The Sadness...
Scream Till It Kills All Of You Fear...
Say You'll Do In Loud And Clear..