Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 17 September 2011

hAri yg MALANG :(

assalamualaikum. .

Malam sume.. hari nie hari ni yg tak bape indah dalam hidup aku.. mcm2 benda yg dah jd at aku ary nie.. owg kta sudah jatuh ditimpa tangga kate kan.. ntah la mungkin perkara yg jdi at aku utk memberi petunjuk pe yg jd mlm nie.. p/s : tu la td siang bkn men sonok cgt!! amik kau an da nanges. .padan la muka kau wawa oi!!
nak tau benda pe yg jd ?? k ea ni yg terjd:

  • first yg berlaku tgn aku melecur sebab GORENG TELUR.. (hahaha korg mesti tgh gelakkn aku an sbb greng telur pon tgn ley melecur.. cis!! hampeh btol!!.. dah2 la gelaknya) perasaan aku wktu tu sakit n pedih..
  • second waktu tgh mam tetbe air tumpah!! pergh.. dgn perasaan terkejutnya aku menjerit SITI!! ha!! wat blik air.. hehe perasaan aku tme tue panas aty. . tp sejuk selepas dtg seorg mamat nie n pas minum air siti wat td.. heheh
  • third tgh aku khusuk mengadap laptop n download lgu yg ssh payah aku dpt tetbe laptop terpadam!! eyy ngek tol.. aku igt knpe, rpenya wayar laptop tertarik!! mak oi ta abes lg downloadnye.. klu ye pon tggu2 la.. !! perasaan aku time tue aku rsa nak nak jerit!!



No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat