Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 17 September 2011

sAkiTnYe HAti SaYA!!

hurm.. tgk de jerk benda yg nak jd dr pgi smpi petang.. rupe2nya sume perasaan yg aku rasa tu untuk memberi petunjuk yg malam nie aku akan rasa lebih sakit dri sume tue.. sakit yg aku rasa goreng telur td lebih tak berapa sakit dgn pe yg aku rasa skunx, perasaan panas aty tumpah air td ta sesakit pe yg aku rasa skunx n pe yg aku rasa na jerit td lebih teruk aku rasa nak jerit skunx.. HANYA TUHAN yang tahu betapa sakitnya HATI aku ble dye mungkir JANJI dye malah lebih teruk bile dgr dye kuar an GF dye..

untuk ZARUL:
perasaan aku kat kau dah mula kuat!! aku dapat rasa if kau tipu aku!! aku tak suka ditipu!! bpe kli nak ulang AKU TAK SUKA DITIPU!! FAHAM!! aku tau wlupun aku yg ke-2 tp tak bermkna kau bleh TIPU aku!! kau tak rsa ape yg aku rsa.. sakit!! perit!! mmg aku cuba berlakon utk senyum tp dlm aty aku?? kau tahu?? wlupun kebenarannya ssh aku nak trima!! tpi aku yg plih jln nie.. jd aku kne terima tp aku tak bleh trina ble kau cuba TIPU aku.. aku pernah halang n larang kau kuar an gurlz ko?? tak an?? jd npe perlu TIPU?? ary ni kau JANJI an aku, ko nak KUAR berdua an AKU tpi pe yg jd?? aku tak kisah klu ta jd.. tp mula2 alsn kau, kau kta kau nak teman yop n yong.. pas tue ble aku tny lgi ko bg alsn umah yong baiki moto.. k aku percye.. aku ckp nnt mcg ble dah settle.. tp pe yg ko wat?? (hati tgh panas nie). . ko tny aku at mne.. aku kata aku at western!! selalunye ko akn marah ble pergi tak gy tau tp kli nie ko mcm rileks aku diam kn lg.. n tetbe AMY pon smpai.. aku tanya AMY mne ko.. dye COVER ko dye kata ko DEMAM start tu aku dah dapat tangkap ko pumye HELAH!! ko diamkan diri ko!! aku mcg ko ta balas..
wawa : salam. . awk if awk na kuar ke mn2 n ngan cpe2 je jap gy awk gy tau sy ea. . jgn tpu or b'dalih. .
zarul : (empty)
wawa :awk at ner?? amy kta awk ta chat btl ke??
zarul : (empty)
beberapa minit lepas tue..
zarul : assalamualaikum..awk, sya mintak maaf bnyk2, mlm nie sya jjr dgn awk, sbb sya syg awk.. Mlm nie sya kuar an liza.,maaf kan sya sbb x dpt jmpe awk mlm nie.
dgn pantas tanpa dipinta airmata aku mengalir. .SITI n ATI yg tenangkan aku!! aku menangis wat pertama kalinya di khalayak ramai sbb terlampau sakit hati.. aku dah agak dah.. tp aku tak pernah marah.. cume aku geram.. lg pon aku sedar spe dri aku nie..
AWK sy doakan awk BAHGIA dgn dye.. saya cuba undurkn diri tp awk marah sy.. sy kesian at awk.. sy tak nak awk ssh.. awk ta pyah ja hati n perasaan sy..  tp jg la hati n perasaan GF awk.. sy terima seadanya.. sbb sy HANYA YANG KE DUA DALAM HIDUP AWAK.. salam sayang buat awak.. 

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat