Saturday, 13 October 2012

Genap seTahun (Y)

Assalamualikum readers... :)

Alhamdulillah.. hari ni genap sethn AKU dan DYE :) nmpk mcm aku tgh bangga pd hal bru sethn kan?? okey!! aku bkn bangga mahupn riak! tp aku bersyukur sbb kmi mampu berthn wlupn mcm2 halangan, rintangan n dugaan yg dtg kmi mmpu lalui sehingga la sekrg!! wlupn kenyataannya aku sedikit bangga la kekeke.. skit je ea.. xbnyk!! okey uolls doakan kami akn terus bersama lalui hidup di dunia ni n biar saling melengkapi.. semoga kami dpt berstu ke jinjang pelamin, dpt ank n cucu n hingga ke akhir hayat. :)

okey semoga kami plak dpt naik pelamin!! huahua.. xsbr nk ade baby la.. :)

Andai kau mmg jodohku. aku ku jaga drimu seperti nyawaku.. SAYANG kamu.. :) will be forever n ever.. INSYAALLAH.. 

Thursday, 11 October 2012

Menghitung Hari ("\(-,-)/")

Assalamualaikum readers...

fuhhhhh!! terbang melayang habuk2 yg melekat kat blog nie... soey soey soey lama xupdate !! almaklumlahhh buzy wat perhitungan.. k senang citer aku dah xsabar nak NIKAH!! hahaha.. aku dh bincang mungkin hujung tahun bakal melangsungkan segala yang amat bermakna.. ceewaah!! peewwiit... okey time introduce myself dpn family masing2 dh selesai! yes diterima!! korg tau x BAPAK BESOR family dye.. wah mmmg meriah ar!! ni aku tunjuk utk korg tgk ea..

mmg meriah kan?? nampak x aku kat ctu??

kiteorg gy makan steamboat... sedapp!!

ha!! persetujuan telah dibuat!! seronok weeeeee.. (smbil melompat2) bersyukur cgt!! aku hope cgt kami mmg ditakdirkan utk saling melengkapi antara 1 sama lain.. DOAkan kami supaya segalanya dipermudahkan.. Kini aku cuma perlu sabar, tawakal n menghitung hari utk bersatu!! terima Kasih YA ALLAH pertemukan kami.. :) Aku bahagia..