Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 13 October 2012

Genap seTahun (Y)

Assalamualikum readers... :)

Alhamdulillah.. hari ni genap sethn AKU dan DYE :) nmpk mcm aku tgh bangga pd hal bru sethn kan?? okey!! aku bkn bangga mahupn riak! tp aku bersyukur sbb kmi mampu berthn wlupn mcm2 halangan, rintangan n dugaan yg dtg kmi mmpu lalui sehingga la sekrg!! wlupn kenyataannya aku sedikit bangga la kekeke.. skit je ea.. xbnyk!! okey uolls doakan kami akn terus bersama lalui hidup di dunia ni n biar saling melengkapi.. semoga kami dpt berstu ke jinjang pelamin, dpt ank n cucu n hingga ke akhir hayat. :)

okey semoga kami plak dpt naik pelamin!! huahua.. xsbr nk ade baby la.. :)

Andai kau mmg jodohku. aku ku jaga drimu seperti nyawaku.. SAYANG kamu.. :) will be forever n ever.. INSYAALLAH.. 

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat