Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 11 October 2012

Menghitung Hari ("\(-,-)/")

Assalamualaikum readers...

fuhhhhh!! terbang melayang habuk2 yg melekat kat blog nie... soey soey soey lama xupdate !! almaklumlahhh buzy wat perhitungan.. k senang citer aku dah xsabar nak NIKAH!! hahaha.. aku dh bincang mungkin hujung tahun bakal melangsungkan segala yang amat bermakna.. ceewaah!! peewwiit... okey time introduce myself dpn family masing2 dh selesai! yes diterima!! korg tau x BAPAK BESOR family dye.. wah mmmg meriah ar!! ni aku tunjuk utk korg tgk ea..

mmg meriah kan?? nampak x aku kat ctu??

kiteorg gy makan steamboat... sedapp!!

ha!! persetujuan telah dibuat!! seronok weeeeee.. (smbil melompat2) bersyukur cgt!! aku hope cgt kami mmg ditakdirkan utk saling melengkapi antara 1 sama lain.. DOAkan kami supaya segalanya dipermudahkan.. Kini aku cuma perlu sabar, tawakal n menghitung hari utk bersatu!! terima Kasih YA ALLAH pertemukan kami.. :) Aku bahagia..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat