Friday, 23 September 2011

sedeyh. .

assalamualaikum. .

semalam.. sy fight ngan dye.. sume punca salah faham.. aku dah kata tolong jgn TIPU aku.. tp again n again.. org kte dye nak jga aty tp aku tak pinta sume tue!! aku cuma nak jujur dlm perbuatan jerk!! if dye selindung mcm mn pon akhirnye tetap kantoooi jga dgn aku.. mlm td aku dah wat keptsn ta mo lg teruskan hubngan nie.. wlupon perit wak aku tp aku tak sggup terus ditipu.. aku igt keptsn nie dpat epy kan dye but aku silap bkn dye jerk sma2 merana.. amik KAU!! padan kan MUKA kau WAWA.. gatal cgt wat keptsn tnpa berfikir.. nak sgt ikutkn perasaan marah tue.. lepas dye jumpa awek dye, dye dtg umah aku.. time tue lak aku ngah lepak at padang dpn umah.. aku tak nak jumpa dye tp SITI kta gy la.. aku pun gy, dye suh masuk dlm aku nie an jenis KETEGAX ckit aku kta tak nak 3x aku ulang smpi dye panas aty n dye pon blah ngan lajunya bawa kete tnda protes.. pergh . . cuak gler.. n aku pon ntar mcg pe lg sma2 ngah panas aty mcm2 kuar!! nset yg kteorg tukar dye pulang blik nset dye plak at aku.. ha!! basah aku!! esoknya AMY kta dye tak nak gy kje, deowg kte dye nak jd mcm dulu sbb aku wat mcm tue!! aku sedeyh gler.. aku pon mengalah minta maaf.. tp dye ttap marah.. dlm marah2 lalu jg dpan umah!! rindu la tue. . tp msih ego lg!! tetbe dye mcg aku..

zarul: sya ngaku, sya mmg x blh lpe kan awk..
wawa: sy pon sma.. xbley lpe awk. .
zarul: klu da tau tak bley, npe sggup hntr msg yg mcm tue semlm??
wawa: merepek mcm2...........................................................
jam 12.34am dye nak jumpa aku.. dye pon dtg umah..  kteorg gy lepak kedai makn.. bincang la.. rpenye dye syg aku seikhlas aty dye.. dye ckp jgn wat dye can tue da.. yg pling besh ayt dye.. "awk tau kan sya syg awk, awk jgn wat lg mcm nie".. awk... sy pon syg awk.. INSYAALLAH sy tak kn ulang lg klu awk tak skitkn aty sy dah..

azwa@wawa_affendy@yan


No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat