Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 4 October 2011

Pilihan!!

assalamualaikum. .

dah lama aku tak post kan.. ntah la mcm2 dah jd.. HATI aku skit cgt,... bkn sje disakiti tp dilukai.. mungkin nie mmg jln hidupku.. aku redho.. aku rampas hak org ke?? tak jga.. sumenye dah terbongkar tp dye ttap ta mo mengaku .. npe?? aku pon tak thu mngkin dye ade sbb tersendri.. selasa malam kteorg fce to fce 3 org.. dye suh aku buat pengakuan.. tp aku ta smpai aty nak bongkarkan segalanya.. jd aku terpaksa melukakan hati aku sendiri n menyakitkan hati aku sendiri..
hurm saat tue aku betol kecewa.. npe nie dugaan untuk aku?? korg bygkn korg kne mengaku yg korg kuar dgn org len smpi org kta korg bnyk jntan!! bley terima ke?? weh waktu tue.. dengan perasaan terhiris terguris aku wat kenyataan!! time tue aku kuat sbb sahabat2 aku. . dah mcm2 yg mengkantoikn tp dye still nak back up sbb ktanya blom tbe msanya lg.. aku dah wat kptsn nak tgglkn dye tp dye ta bley trima.. lau aku tgglkn dye, dye akn tgglkn dye..  aku bkn sje ske2 wat kptsn mcm tue tp demi kebaikn dye tp dye kta tak! lg merumitkn keadaan sbb dye dah syg aku.. tp kli nie aku tak nak cter bnyk ttg llki,!!  aku nak cter ttg pe yg jd antra aku n sahabat aku..

ntah la smnjak kes yg berlaku.. aku trasa semkin renggang ngan deowg.. tak tau la ku yg bwa dri atau sbb bnda yg berlku. sgla yg dirncng cm tue je ilg.. aku dah tak seepy dulu!! sumpah aku trasa an korg!! aku tak tau le pe slah aku smpi aku trasa mcm aku jerk kat rumah nie.. aku nak tny tp
nnt korg akn jwab tak de pape.. aku tgk je cre korg.. tak pe lah!! mgkn sbb yg berlaku punca dpd aku.. smpi S**** tak cye korg sbb aku an.. sume salah aku an?? kdg2 aku terfikir npe aku yg diprsalahkn!! npe?? segala yg dijnjkn sume terbatal tbe2 knpe?? knpe?? ye aku tak selayaknya rapat cgt antra korg!! tak pe lah! jnj korg epy dgn pe yg korg wat.. mgkn sbb aku terlalu kerap kuar!! n menyebabkn de antra korg yg brubah an!! tp aku terkilan cgt la secra tetbe ley berubah mendadak!! tak pe la mgkn keadaan fam ko tak mengizinkan!! thanx aku ucap at korg!1 tp stu hal !! lau korg rsa tak puas aty pape tgurlah!! k..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat