Monday, 21 November 2011

Gurlz Buntu!! HeLP me plz!!

Assalamualaikum..

firstly kpda yg baca aku minta cgt2 pandangan korg ape yg perlu aku wat?? seperti yg korg tau kisah aku kisah CINTA 3 SEGI.. so!! ape yg aku buntu skung org yg ta thu cerita blame aku.. aku tak salah dlm hal nie!! tahu tak aku tak salah.. aku mangsa kpda ksih sahabat yg bertukar CINTA.. secondly seperti yg korg thu aku knal an guyz tue dgn cra yg cgt berbeza dr yg lain!! n mcm2 jd sepanjang kami knal hanya sebgi kawan!! kami bergaduh yg septtnya tak mungkin boleh berbaik tp pe yg jdi takdir n jdoh menentukan kami berkwn kembali.. korg thu tak DYE yang minta aku syg dye n cuba utk MENCINTAI dye.. aku cuba elak, tepis ats sbb dye dah de GURLZ.. tp sejauh mna aku lari, sedalam mna aku sembunyi.. perasaan CHENTA & SAYANG yg dtg tak boleh dielak.. aku jatuh, kalah dgn HATI aku yg terus terpikat dgn sikap tdk putus asa, caring, selalu wat aku gelak n lupa pda kisah lama dr hari ke hari dye cube memikat HATI aku dgn pe cre seklipon.. tp aku ttap an pendrian aku.. aku tipu diri aku sbb aku ta nak jd penghancur hubungan org,.. tp semkin aku cuba jauhkn dri semkin tue dye rapat an aku sehingga hri2 dye kata dye tggu pintu hati aku terbuka tok CINTA dye.. aku buntu.. aku dah CINTA dye tp dye hak org pe yg perlu aku wat.. n dlm msa yg sma aku di BLAME oleh GF n GENG2 GF dye.. ble aku ckp tak deorg trus push aku.. trus dsak aku.. hari2 deorg kta aku ade hub ngan dye sdgkn hakikatnya tak de.. smpi tahap kesbrn aku menipis n aku menangis dpan dye n secra tibe2 aku menangis bile di tduh mcm tue.. dye MINTA MAAF n bg TAHU aku dye ttap kat SISI aku.. smapai lah aku dah btul2 yakin an dye n dah bosan ble ditduh tanpa aku lakukan akhirnya sekli lg dye minta KAPLE ngan aku n aku TRIMA utk KALI ini sbb aku tahu dye tak bahagia dgn hub dye skang.. dye LEMAS dgn sikap kwn2 GF dye.. bkn sbb GF dye tp KWN2 yg mengapi2kan keadaan sehingga GF dye pon termkn.. tp skang semua dah berlaku.. terlajak perahu boleh diundur telajak bicara n perbuatan tak sape thu kasimpulannya.. jd skunx aku DAH SERAHKAN CINTA & KASIH SAYANG AKU KAT DYE.. tp GF dye suh aku lepaskan DYE sbb aku dah rampas KEBAHGIAN deorg.. perlu ke aku wat mcm tue sdgkn aku tahu DYE tak MCG n JUMPA lgsg GURLZ tue.. PERLU ke aku lukakn n kecewakn diri aku lg?? bila aku tny DYE.. DYE kta if AKU TERMAKANNGAN SUME TUE N TGGALKAN DYE.. DYE AKAN PERGI JAUH DARI CNIE.. now ape perlu aku wat sbb GURLZ tue snior aku.. n pnah jd roommate aku n sahabat2 aku stu ketika dulu.. GURLZ tue jga rapat dgn KAWAN aku SHIMA.. so!! aku ta nak la nnt aku gaduh an SHIMA atau dye dipersalahakn.. TOLONG aku!!
`

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat