Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 28 April 2012

CH3nTa & KaS!H

Assalamualaikum..


Sume sume!! Long time no see an an?? ^_^ malulah.. ngee mesti rindu kan.. tau tau.. actually aku skunx nie BUZY ckit mklumlah dah last sem an jd kne la STUDY HARD STUDY SMART kan.. sementelah lama aku menghilangkan diri, maka kini aku kembali dengan banyak cerita yang tak dapat nak dikisahkan.. actually aku ta nak lah cter kisah yg dah lama.. aku cter kisah baru2 je okey?? *lau korg okey ke tak okey terpaksa la okey juga.. :)) So!! start je 2012 nie segalanya baru.. kehidupan baru.. perwatakan baru..umo lagi la baru kan kan?? hahaha.... so!! sume about 2011 i will foget.. bnyk jg benda KENANGAN bru yg aku cipta setelah ke thun bru nie.. hah c dye yg aku CAYUNX lg CHENTA bnyk wat aku epy.. n ske lyn hobi aku yg suka MELANCONG nie.. aku mls nk cter pnjg kowg tgk je la k..


hAha.. ops!! at Teluk Batik
MARINA ISLAND!!
Dinner at ????

awk thanx :))



sayunx kamoo BFF :P




hahah!! ada kisah disebalik pic nie..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat