Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 June 2012

erTi Kehidupan.

Alhamdulillah.. bertemu lgi kte semua.. kli ni aku ingin mengucapkan syukur kehadrat ILLAHi kerana telah membuka sedikit demi sedikit pintu hati aku.. aku teruja untuk kembali menumpukan lebih perhatian terhadap Islam.. kehidupan aku kini jauh lebih bahagia dri dulu.. jauh berbeza berbanding dulu.. aku bertuah kerna ALLAH telah kurniakan aku kesempurnaan..FAMILY yg bahagia n menyayangi aku.. KEKASIH HATI yg sentiasa ada disamping aku.. SAHABAT yg sentiasa memberi sokongan kat aku..


Ini lah saya Cik. Wawa Zulkifli..
sy xcantik tp sy manis ble bertudung.. perasan kejap.. spe lg nk puji selain diri sendiri kan?? so!! hope korg xjelez la sbb nie adlah kurniaan ILLAHI utk aku.. tp aku tau korg2 semua sama cantik sbb xde manusia kat dunia ni xcantik.. jd sekrg senyum la erk aku dah puji kau org..












No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat