Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 13 June 2012

Musuh Saya ke??

assalamualaikum..

yeahh.. persoalan aku kli ni knpa ada musUh?? setiAp org dlm hidUp mesti ada yg mendengKi, mengKhianati & memusuhi?? right? why?? begitu jga aku.. kdg2 aku menyampah!! bosan !! dgn org2 yg suka cr gadoh!! aku nk berdamai tp deorg still nk bergaduh.. like KIDS kn.. sTupid.. eey geramm akuuu..!! aku ni cntik mne, x bek mne n sethu aku xpnah cri pasal ngan org!!.. yeah mungkin cra aku agk kasar n kdg2 menimbulkn ketidakpuasan hati dl diri korg.. ceiit kn dh kuar ayt skema.. huarrggg !!

---->wei perempuan2 yg suka perasan ni aku nk bg tahu kat kau org semua!! stop it la wat dosa!! stop it la tmbhkn dosa org n stop it la utk perasan!!! kau igt kau org je ke kawan kami?? FB aku tu ade duaribulapanratussembilanpuluhtigaratus (merepek ta tentu hal) tau!! jd jgn terlalu perasaan n ikut perasaan kau org yg emosional n suke mendengki tue!! kau org tue yg depan sok suci!!mcm2 ada dlm tgn aku.. aku pn tak hengen la nak ngadap muka korg tau idak?? nsib bek kakak aku punya kawan mak tiri (blurrb) dye bg aku kerja ni!! nk tnya ckit tu tu yg sorg tu npe xreti2 nk get out from my fb?? ha!!! xsuka org like2 pas tue dye pny merepek meraban tu kuar at wall aku.. ble bca aku2 dpt dosa.. haiyakkk!! konon tkt la kau org semua ta ley tgk wall aku yg comel lg cntik n romantik kat fb aku tue kihkih perasan kjap.. stkt kau kutuk kat laman muka buku tu n then kau org igt kau org block aku aku xtau la?? aku ta StupiD mcm kau org la..adeesshh.. kdg2 aku kesian kat kau org tau sbb kau org nie mcm krg kasih syg.. xpe lah.. after this i malas nak amik thu lg hal kau org.. sbb saya ini seorang insan yang lemah, saya tak nak kurangkan iman saya disebabkan perkara yang tak berfaedah.. understand! (hahahaha..)

 --) warga2 blogers sekalian!! sy xbermusuh ea dgn deorg.. tak tak tak :( sy sedeyh tau sbb org nak gadoh an sy.. sy nie suka berkwn, peramah n spe xknal sy mmg akn kata sy sombong tp ble dh knal sy lah yg gle pling gle diantara mereka yg baik.. hekhek.. sebenarnya kte dah lari tajuk nie.. okey kembali ke tajuk utama k.
 

MUSUH SAYA KE?? x.. sy xpernah anggap mereka musuh sy, tp sy sentiasa menganggap mereka semua kawan saya!! sbb?? sbb xgna la bermusuh, lg pon not my style okey.. ceewah. :))) cuba apabila mereka terlalu melampaui batas jd sy geram dn terasa ingin balas.. tp akibat chenta hati mucuk macem saya yg ta henti2 nshat sy, membuatkn sy abaikn pernagai budak2 tue.. dan di sini sy ingin menyatakn bahawa sy dah maafkan mereka n dah anggap mereka kawan sy wlupn mereka still anggap sy musuh mereka.. biarkan lah..  biarkan mereka dgn pendirian mereka krn mereka hanya mensia2kan masa mereka dgn mendengki terhadap saya.. hehek..

korg korg korg..
mesti tertnya2 kn siapa yg sedang aku ceritakan?? merkeka ialah ................
tgk la post2 yg dulu2.. pas tue nnt dpt jwpn..

sekian nurkilan WAWA ZULKIFLI..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat