Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 14 June 2012

Terlalu Berat Untukmu..

Assalamualaikum..

Di tgh hari yg panas terik nie, aku curi time kjap utk mencurahkan rasa di hati aku nie.. yeahh.. semlm aku bru selesai wat PASSPORT n IC bru bg menggntikn ic aku yg dh xgna krana cip bodoh bangang yg menjahanmkan n menyusahkan aku .. hehehx.. okey to day is FRIDAY.. iaitu penghulu segla hari.. JUMAAT yg indah.. mungkin memberi seribu satu erti kpd semua.. ape yg aku merepek ni pn aku xthu la..

Kenapa?? begitu berat untuk mata melihat dugaan awk dr hri ke hri.. aku simpati dgn SI DIA.. wlupn terlalu bsar dugaan utk AWK sy nmpk awk sgt tabah dn cuba tempuhi dugaan2 ni dgn hati yg ikhlas.. kemungkinan ada hikmah utk semua ni.. KAU sgt TABAH harungi sgala ssh payah.. aku percya SATU hari nnt ada kegembiraan yg sempurna utk HIDUP KAU SAYANG.. Igt kte perlu tempuh dugaan ni sama2.. dugaan ni bkn utk menjatuhkan kte tp utk mengingatkan diri kta pada YANG SATU.. awk jgn mengalah k.. sy ada kat sisi awk dn sentiasa setia di samping awk sehingga hayat sy.. lambat atau cepat sy yakin kte akn di satukan juga.. pedulikan apa org kata.. yg penting kte buktikan pda MEREKA YANG BUSUK HATI dgn kejayaan kte bkn skdr dr kata2 tp dr HATI k sayang.. Bby sentiasa ada utk B.. andai B ditakdirkan pemilik tulang rusuk bby.. percayalah! Kita akn tetap disatukan.. jgn lupa.. kte perlu sentiasa berdoa supaya segalanya dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment

Penyerang / Penasihat