Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 June 2012

Gadis Runsing 0_0

Assalamualaikumm..

aku terjaga dr mmpi yg pnjg.. sewaktu aku lena di dalam sebuah kehidupan kegembiraan, aku terlupa akn kesedihan.. knpa meski kau hadir membuat aku resah gelisah!! bila sedih bertandang aku akn mula menjd diri dalaman aku.. tnpa berfikir kata-kata yg keluar mungkin mengguris hati dye! tp aku terllu sunyi.. aku inginkn perhatian!! DYE?? knpa semua ini mesti berlaku.. mlm td aku terllu sedih, duka dn terasa hati.. aku dduk menonton tv tp fkiran aku ?? setlh lama aku mengadap tv tp fikiran melayang tah ke mna aku nekad na membawa diri.. ye!! ntah hanut apa merasuk smpi aku boleh wat mcm tu sekli.. aku dh xfkir keselmatan diri jnj aku boleh hilangkn runsing n kesedihan aku!! aku bersiap.. bersiap utk membawa hati dn buang kedukaan di tgh laut.....

aku melangkah.. setapak demi setapak tanpa hala tuju.. sehngga aku letih berjalan aku berhenti.. ya berhenti di satu tmpt yg agk sunyi yg boleh aku menangis dn meluahkn segla rasa..yea.. hati aku masih sedeyh :( knpa awk? knpa awk?? lantas aku dduk tejelepuk di satu sudut.. org yg lalu lalang dh xaku hirau.. meski waktu aku mcm tu pn de org yg gatal pn aku dh xtkt n xpdli.. sdg aku duduk meratap nsib diri aku, menangis tersedu-sedan.. tiba-tiba......

terasa ada org pgg bhu aku!! yeah aku yakin.. hati mula berdegup kencang! siapa? nak ap? tolong selamatkan aku ya ALLAH!.. hati aku bicara.. lantas soalan ditnya kat aku.. "wa kau okey x??" suara perempuan.. aku mendongak dn... Alhamdulillah.. Nia rpenya.. "aku xokey.. aku sedyh.. aku sayu.. knpa sebegini berat dugaan aku.. waktu aku sedeyh xde sorg pn kat cc aku meskipn BF sendri.." yeahh kecewa nya aku saat itu sbb insan yg aku syg turut wat sedeyh aku bertambah sedeyh..  lantas tanpa rggu apa2 aku peluk dye n aku luah segalanya.. thanx nia thanx sbb meredakan sejuta rasa yg bersrg dihati nie... :((

AWAK.. sy thu, sy bnyk wat awk terluka.. tp awk bersbr ngan kerenah sy.. sy bnyk menyusahkan awk.. tp awk xpnah kata apa2 kat sy.. awk xpah mengungkit.. awk xpernah nak marah.. awk awk.. sy syg awk cgt2 .. tp ..................... sy xpnah faham awk!! sy memberontak.. sy ske pkir negatif kat awk.. sbb sy tkt sy tkt sejarah mngin berulang.. :(( mmg sy seorg yg manja.. ble kemahuan sy tk de spe dpt tunaikan sy akn mrh n wat kata2 yg menykitkn hati tanpa memikirkan perasaan org len.. ye sy kalah melawan emosi!! n sy mungkin xlyak utk seorg yg penyabar mcm awk.. tp sy SAYANG AWAK.. mcm mne?
arghh.. awk sy minta maaf cgt2.. minta maaf cgt2.. minta maaf cgt2.. sy akan bawa hati yg kara ni ajuh dr awk.. sy CUBA tp xjnj k..

awk sy tersgt2 rindukan awk..:(

awk tahu x.......

2 comments:

  1. just tke a bg smile .. wlupown senyuman yg dukirkn hnye plsu .. tp engt .. ia nyd dpt mngubt hti yg trluka .. sy insan biasa yg sntiase bsme dgn awk ble awk duke .. mgkn sy xbek .. tp jauh dsdut hti sy .. sy amt2 ambl brat sal awk .. dgaan .. masalah jgn dpikir kn, nty btmbh .. tp cbe tok cri pnyelesaian .. jngn tllu ambl rumit mslh soal hti , krana akn jd luke yg sukar dubti .. tke a smile .. ^_^ sahabatmu ..

    ReplyDelete
  2. thanx for ur advic.. i try to be smile.. :)) thanx frenz.. bakal terluka hati ni.. tggu masa jerk.. xtau la .. sgt2 sedeyh ngan keadaan sekrg.. :((

    ReplyDelete

Penyerang / Penasihat